مبلمان اداری مدرن

مبلمان اداری مدرن چیست ؟ به چه محصولاتی مبلمان مدرن اداری اطلاق میگردد؟ از کجا میتوانید مبلمان مدرن را خریداری نمایید ؟ قیمت این نوع مبلمان در چه بازه و رنجی قرار دارد؟ بورس خرید و فروش مبلمان و دکوراسیون مدرن اداری در کجاست ؟ کارخانه ای که این نوع مبل اداری مدرن را تولید میکند باید داری چه تجهیزات و وسایلی باشد ؟ آیا برای نصب مبلمان و دکوراسیون مدرن اداری باید از تجهیزات خاصی استفاده کرد؟ ما در این مقاله سعی داریم تا به تمامی این سئوالات بصورت کامل پاسخ دهیم . در ادامه با تیم تحریریه شرکت تجهیز دفتر یکتا ارائه دهنده انواع سبکهای مبلمان اداری همراه باشید .


مبلمان اداری یکتادکور تولید کننده انواع مبلمان اداری مدرن می باشد. برای آشنایی با محصولات ما به بخش های مربوط مراجعه نمایید.


انواع مبلمان اداری مدرن

تعریف مبلمان اداری مدرن

مبلمان اداری به اقلامی گفته میشود که برای راه اندازی یک دفتر اداری بعنوان یک ضرورت و یک عامل اساسی باید وجود داشته باشند . همه ما تا کنون در ادارات با میز اداری و صندلی اداری آشنا شده ایم البته در بسیاری از شرکتها هم پارتیشن اداری بعنوان یک جداکننده فضاهای اداری و واحدهای سازمانی خود نمایی میکند . اگر به اتاق مدیریت هم سری بزنید در دیوارها با محصولی بعنوان دیوارکوب آشنا خواهید شد .وو صد البته که کتابخانه اداری هم در اتاق مدیریت و هم در سایر واحدهای سازمانی کاربردی اساسی دارد .

مبلمان اداری مدرن یک سبک جدیدی در چیدمان و هویت  مبلمان  اداری می باشد . مدرن یعنی نو، یعنی خلاقانه و و سبک مدرن یعنی سبکی حاصل از اندیشه های  نوین ، و مبلمان و لوازم مدرن هم بالطبع  یعنی وسایلی که باسبک نو و جدید طراحی  و تولید میشوند

محصولات مبل اداری مدرن یکتادکور را ببینید

طراحی مبلمان اداری مدرن 

مبلمان اداری مدرن دسته ای از مبلمان اداری است که از رنگ و لعاب مدرنیته بهره میبرد. بعبارت دیگر میتوان گفت که مبلمان اداری مدرن با سبک  مدرنیته توانسته تا جای پای خود را در صنعت مبلمان اداری نیز باز کند. مبلمان اداری مدرن هم در طراحی مدرن هستند و هم در مواد اولیه. یعنی در طراحی علاوه بر استفاده از مواد اولیه قدیمی چون فلز و چوب ، متریال های جدیدی نیز استفاده میشود. مثل شیشه ، فایبرگلاس ، پلاستیک فشره. ولی مبلمان اداری مدرن بدون یک دکوراسیون مدرن اداری کامل نیست ما زمانی میتوانیم از مزایای مدرن بودن در دفتر کارمان بهره مند شویم که علاوه بر تهیه ملزومات اداری مدرن از مشاوره یک کارشناس خبره در زمینه دکوراسیون اداری و چیدمان مدرن نیز استفاده کنیم. وقتی سخن  از مبلمان اداری می شود منظور تمام وسایل و لوازمی  می باشد که در چیدمان محیط اداری در داخل یک سازمان  به کار میروند.

به عنوان مثال انواع  میز , کتابخانه ها , قفسه ها و فایلها و … طراحی فضای مدرن اداری باید بگونه ای باشد که در ساخت آن  نسبت به مبلمان اداری کلاسیک فضای کمتری درگیر گردد

هم چنین در سبک مدرن از رنگ های شاد ومفرح و  بعبارتی از  رنگ های محرک بیشتر استفاده می شود. البته در طراحی  این نوع از مبلمان طوری عمل میشود که امکاناتی نظیر: کابل شبکه، سیم برق و… درون  میزها تعبیه  شوند

صندلی مدرن اداری :

صندلی  مدرن اداری  یکی از محصولات پر طرفدار و پر فروش این روزها در بازار مبلمان اداری است .دیگر به صندلی اداری بعنوان یک وسیله تزئینی نگاه نمیشود و البته این موضوع از قدیم هم همینطور بوده است . اما به اطمینان میتوان گفت که بحث صندلی اداری مدرن اهمیت بیشتری در دکوراسیون اداری سازمانها و شرکتها پیدا کرده است . کاربرد صندلی از خانه تا اداره بسیار تفاوت کرده است .در ادارات صندلی هم وظیفه آرامش بخشی به پرسنل و کارفرمایان را دارد و هم وظیفه ارتقا عملکرد و بهره وری آنها را . علاوه بر اینها صندلی اداری در یک دیدگاه جامع باید قابلیت هم افزایی در دکوراسیون اداری را نیز داشته باشد.

تنوع صندلی اداری مدرن در بازار بقدری زیاد است که دیگر تمام افراد ائم از دانشجویان و کارمندان و … میتوانند آنها را با چرم دلخواه و رنگ دلخواه خود تهیه نمایند . یکی از ویژگیهای صندلی اداری مدرن قابلیت تنظیم بودن آن است به این معنی که هم ارتفاع آن و هم میزان خمیدگی به پشت آن را کاربر میتواند بدلخواه خود کم و یا زیاد نماید استفاده از فوم سرد نیز برای کف صندلی و همچنین استفاده از چرم ضد تعریق نیز یکی دیگر از خصوصیات صندلی مدرن اداری میباشد .

محصولات میز اداری مدرن یکتادکور را ببینید

میز اداری مدرن :

میز اداری مدرن شامل  انواع میز مدیریت مدرن ،میز کنفرانس مدرن ، میز کارمندی , کارشناسی مدرن و انواع کانتر مدرن می باشد. ویژگی اصلی این میزها انجام راحتتر فعالیتها و تسهیل ارتباط بین همکاران میباشد.

میز اداری مدرن یکی از پرکاربردترین محصولات اداری در شرکتها و سازمانهای خصوصی و دولتی میباشد . بعبارت دیگر یک محیط کار همیشه بیش از هر چیز دیگری با میز اداری در ذهن انسان متبادر میشود . بر خلاف گذشته ،میز اداری از حالت قدیمی و طرحهای کسل کننده و ساده خارج شده و با طرحهای مدرن و پیشرفته اداری ،و در رنگهای شاد و تحریک کننده بصورت بسیار متنوع و خاص به مشتریان عرضه میگردد .میز اداری مدرن یکی از پرکاربردترین محصولات اداری در شرکتها و سازمانهای خصوصی و دولتی میباشد . بعبارت دیگر یک محیط کار همیشه بیش از هر چیز دیگری با میز اداری در ذهن انسان متبادر میشود . بر خلاف گذشته ،میز اداری از حالت قدیمی و طرحهای کسل کننده و ساده خارج شده و با طرحهای مدرن و پیشرفته اداری ،و در رنگهای شاد و تحریک کننده بصورت بسیار متنوع و خاص به مشتریان عرضه میگردد . همه ما سالیان سال با انواع میز مدیریت ،میز کارشناسی ،میز کارگروهی و… آشنا بوده ایم اما آنچه جدیدا به بازار بعنوان میز مدرن اداری وارد شده است میزهایی با قابلیتهای چندگانه است بعنوان مثال میز کارگروهی که میتواند تبدیل به میز کنفرانس گردد و یا میزهایی با قابلیت تنظیم ارتفاع از حالت نشسته به حالت ایستاده که به آنها عمدتا میز ایستاده گفته میشود . در واقع تغییر نگرش مدیران عالی رتبه یک سازمان به محیط اداری و دکوراسیون پیرامون فضای کار باعث شده که سبکها و استایلهای نوو جدید نظیر فضای کاری تیمی ایجاد شود که در این فضایکاری دیگر میزهای تک کاربره کاربردی ندارند، و میزهای کارگروهی با ایجاد صرفه جویی بیشتر در ابعاد و اشغال فضای کمتر نیازهای یک تیم کاری خوب را برطرف میکند.مدرن بودن دکوراسیون اداری خودتان را می توانید با سفارشی سازی مبلمان اداری خود بهتر کنید . میز کنفرانس سفارشی که سر تاسر نظرات و فکر شما در طراحی و تولید آن دخالت دارد.

محصولات صندلی اداری مدرن یکتادکور را ببینید

میز کارگروهی مدرن :

همه ما سالیان سال با انواع میز مدیریت ،میز کارشناسی ،میز کارگروهی و… آشنا بوده ایم اما آنچه جدیدا به بازار بعنوان میز مدرن اداری وارد شده است میزهایی با قابلیتهای چندگانه است بعنوان مثال میز کارگروهی که میتواند تبدیل به میز کنفرانس گردد و یا میزهایی با قابلیت تنظیم ارتفاع از حالت نشسته به حالت ایستاده که به آنها عمدتا میز ایستاده گفته میشود . در واقع تغییر نگرش مدیران عالی رتبه یک سازمان به محیط اداری و دکوراسیون پیرامون فضای کار باعث شده که سبکها و استایلهای نوو جدید نظیر فضای کاری تیمی ایجاد شود که در این فضایکاری دیگر میزهای تک کاربره کاربردی ندارند، و میزهای کارگروهی با ایجاد صرفه جویی بیشتر در ابعاد و اشغال فضای کمتر نیازهای یک تیم کاری خوب را برطرف میکند.مدرن بودن دکوراسیون اداری خودتان را می توانید با سفارشی سازی مبلمان اداری خود بهتر کنید . میز کنفرانس سفارشی که سر تاسر نظرات و فکر شما در طراحی و تولید آن دخالت دارد.

محصولات میز اداری مدرن یکتادکور را ببینید

میز مدیریت مدرن :

میزمدیریت یکی از اصلیترین اجزاء تاثیر گذار در دکوراسیون اداری اتاق مدیر عامل میباشد . در طراحی میز مدیریت مدرن ابتدا به المانهای سبک مدرن نظیر رنگ روشن ، پرهیز از شلوغی ، استفاده و ترکیب میز با تکنولوژی روز نظیر وسایل صوتی و تصویری و  … پرداخته میشود در بخش دوم سعی میشود از مواد اولیه ای که بیانگر مدرنیته هستمند درون این نوع میز استفاده شود یعنی بجای ساخت میز مدرن از ام دی اف معمولی ، بیشتر از ام دی اف هایگلاس ، شیشه و کورین استفاده میشود . این موضوع که تکنولوژی بیسیم در میز مدیریت دیده شود خیلی مهم است بعبارت دیگر هیچگونه سیمی نباید بصورت آشکار روی میز قرار داشته باشد . در فایلها و الهای سه کگشو هم که با میز مدیریت مکدرن طراحی و ساخته میشوند سعی میکنند از تکنولوژی برتر و بروزتر استفاده کنند نظیر قفبلهای لمسی و دیجیتال برای قفل کردن کشوی مدیریت

بیشتر بخوانید : دکوراسیون اداری شرکت مایکروسافت

محصولات میز اداری مدرن یکتادکور را ببینید