مبلمان اداری یکتا

طراحی و تولید کننده مبلمان اداری و محصولات اداری

مبلمان اداری یکتا

طراحی و تولید کننده مبلمان اداری و محصولات اداری

میز کنفرانس ام دی اف

میز کنفرانس ام دی اف


میز های کنفرانس انواع متفاوتی دارند و از مواد اولیه مختلفی تشکیل می شوند . میز کنفرانس ام دی اف از نامش پیداست که چه متریالی را مصرف می کند و میز کنفرانس ام دی اف یکی از پر طرفدار ترین مدل های میز های کنفرانس است . ما در مجموعه مبلمان اداری یکتا سعی داریم بهترین طراحی ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و بالاترین میزان کیفیت را برای تک تک محصولاتان در نظر داریم . در ادامه با جزئیات میز کنفرانس ام دی اف بیشتر آشنا می شوید .

  

 

ادامه مطلب ...

میز کنفرانس کلاسیک

میز کنفرانس کلاسیک


میز کنفرانس کلاسیک یکی از پرطرفدار ترین میز های اداری می باشد که معمولا از چوب طراحی و تولید می شود . ما در مجموعه مبلمان اداری یکتا به همراه هنرمندان و افراد با تجربه طرح های بسیار شکیل و زیبایی را در زمینه مبلمان اداری اداری کلاسیک برای شما به ارمغان اورده ایم . میز کنفرانس کلاسیک نیز بخشی از زیر مجموعه های مبلمان اداری کلاسیک می باشد . در اداه همراه تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا باشید تا با میز کنفرانس کلاسیک بیشتر آشنا شوید .

 

ادامه مطلب ...

میز کنفرانس گرد یا دایره ای

میز کنفرانس گرد یا دایره ای


میز کنفرانس گرد یا دایره ای طرفداران خاص خود را دارد البته که میز های کنفرانس تنوع زیادی را در طرح ها و مدل های خود دارند که هر کدام بسته به متریال مصرفی ،  طرح محصول و ابعاد تقسیم بندی می شوند . میز های کنفرانس گرد یا دایره ای یکی از بهترین انتخاب ها برای تمام مجموعه های می تواند باشد . در ادامه به دلایل این موضوع بیشتر می پردازیم . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا همیشه بهترین کیفیت را برای محصولات در نظر گرفته ایم و این موضوع باعث شده تا کنون بیشترین میزان رضایت را از کارفرمایان خود به دست بیاریم .

 

ادامه مطلب ...

میز کنفرانس پایه فلزی

میز کنفرانس پایه فلزی


میز کنفرانس پایه فلزی یا میز کنفرانس پایه استیل جزئی از میز های اداری مدرن به حساب می آیند . استفاده از متریال استیل در بخش پایه ها در میز های اداری نمای بسیار خوبی را به این محصولات می دهد که به تازگی در این صنعت روی بورس افتاده است . میز کنفرانس پایه فلزی یا میز کنفرانس پایه استیل در کنار پایه های خاص خود که از استیل براق می باشند ، شیشه یا چوب را نیز  در کنار خود داشته باشند که ترکیب بسیار زیبایی را به ارمغان می آورد . در ادامه همراه ما باشید تا با جدید ترین مدل ها میز های کنفرانس مدرن شرکت مبلمان اداری یکتا آشنا شوید .

 

ادامه مطلب ...

میز کنفرانس شیشه

میز کنفرانس شیشه 


میز کنفرانس شیشه ای طرفداران خاص خود را دارد . طراحی زیبا و ظریف این میز های اداری باعث شده تا طرفداران زیادی را به خود جذب کند . استفاده از متریال شیشه در میز های کنفرانس شیشه ای معمولا در قست صفحه اصلی صورت می گیرد که جذابیت خاص خود را به همراه دارد . در ادامه همراه ما باشید تا نمونه هایی از میز های کنفرانس شیشه ای شرکت مبلمان اداری یکتا را باهم تماشا کنیم .

  ادامه مطلب ...