مبلمان اداری یکتا

طراحی و تولید کننده مبلمان اداری و محصولات اداری

مبلمان اداری یکتا

طراحی و تولید کننده مبلمان اداری و محصولات اداری

پارتیشن اداری چیست ؟

پارتیشن اداری چیست ؟

پارتیشن اداری چیست ؟ پارتیشن های اداری به چند دسته تقسیم می شوند ؟ پارتیشن اداری چه کاربردی دارد ؟ مبلمان اداری یکتا ، طراح و تولید کننده انواع پارتیشن های اداری با سابقه ای درخشان در این قسمت از محصولات دکوراسیون اداری است . ارتیشن های اداری در فضا های اداری و سازمان ها ، برای جداسازی و ساماندهی محیط استفاده می شود .  پارتیشن های اداری در کارخانه مبلمان اداری یکتا به صورت تکجداره یا دوجداره طراحی و تولید می شوند ، متریال مصرفی برای هرکدام از این پارتیشن های اداری می توان از شیشه ، چوب ، ام دی اف ، آلومینیوم و … استفاده کرد . در ادامه همراه تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا باشید تا درباره ی پارتیشن اداری بیشتر بدانید .

انواع پارتیشن اداری

پارتیشن های ادرای در انواع مختلفی تولید می شوند . انواع پارتیشن های اداری شامل ، پارتیشن اداری شیشه ای ، پارتیشن اداری متحرک ، پارتیشن اداری ام دی اف ، پارتیشن اداری شیشه سکوریت ، پارتیشن شیشه و استیل و پارتیشن شیشه و ام دی اف  ، پارتیشن ریلی  و … است . هرکدام از این پارتیشن های اداری در دو نوع دو جداره و تکجداره تولید و عرضه می شوند .

پارتیشن اداری چیست ؟

پارتیشن اداری متحرک

هرکدام از پارتیشن هایی که نام برده شد در انواع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند . به عنوان مثال پارتیشن متحرک در دو نوع پارتیشن اداری متحرک و پارتیشن خانگی متحرک می باشند . این نوع پارتیشن های متحرک معمولا از محور ریلی کف یا سقف استفاده می کنند که قابل حرکت می باشند ، معمولا برای سالن های چند منظوره از این سبک پارتیشن های اداری استفاده می شود . معمولا از جنس ام دی اف و به صورت پنل های عودی می باشند .

پارتیشن اداری چیست ؟

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری مدرن

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای یکی از محبوب ترین سبک های پارتیشن اداری می باشد . از این نوع پارتیشن ها در منازل ، ادارات ، فروشگاه ها و … استفاده می شود . از ویژگی های پارتییشن اداری شیشه ای می توان به جذابیت آن ، انعکاس نور وصرفه جویی در مصرف برق ، اشاره کرد . پارتیشن های اداری شیشه ای فضای کاری شما را جذاب تر می کند اما کمی از حریم خصوصی شما می کاهد که البته برای رفع این مشکل می توان از پرده های کر کره ای برای پوشش مناسب استفاده کرد .


بیشتر بخوانید : پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن دوجداره ام دی اف

اگر به دنبال پارتیشن اداری می گردید که هم به صرفه باشد هم کاربردی و زیبا ، ما به شما پارتیشن اداری دوجداره را پیشنهاد می کنیم . البته لازم به ذکر است اگر پارتیشن اداری دوجداره را ارزان می نامیم بگوییم که این به دلیل بی کیفیت بودن آن ها نیست ، پارتیشن های اداری دوجداره به دلیل خصوصیات فیزیکی و قابلیت ابزار خوری و ماشین کاری و مسائل این چنین ، از قیمت مناسب تری نسبت به سایر مدل های پارتیشن اداری بهره می برند . کاربرد لازم را دارند ، و در یک کلام انتخاب مناسبی برای تمام سازمان ها و ادارات می باشد .  پارتیشن دوجداره ام دی اف یکی از محبوب ترین مدل های پارتیشن های اداری محسوب می شود .

پارتیشن اداری چیست ؟

بیشتر بخوانید : پارتیشن اداری دوجداره

چرا و به چه علت از پارتیشن استفاده میکنیم

از گذشته تا کنون فضای اداری یکی از مشکلاتی بوده که صاحبان مشاغل با آن دست و پنجه نرم می کنند . یکی دیگر مسائلی که بسیار پر اهمیت قلمداد می شود فعالیت در فضای اداری می باشد . دلیل اهمیت این موضوع زمانی پیدا شد که دکوراسیون اداری در محیط های اداری از سبک های خاص و بی روح همیشگی خود خارج شدند و کمی خلاقیت و نو آوری در این عرصه را به نمایش گذاشتند . تاثیرات این موضوع روی فعالیت تمام کارکنان بارز بود . چیدمان محل کار همیشه با منزل تفاوت هایی را داشته است و این تفاوت ها زمانی پر رنگ تر شدند که تاثیر این چیدمان ها بر روی حرفه نمایان شد محیط های اداری رفته رفته  زیباتر و شکیل تر شدند و در نتیجه در آمد بیشتری را کسب کردند و دلیل این اتفاق هم این بود که کم کم مردم به سمت شرکت ها و سازمان هایی می رفتند که از لحاظ بصری زیبا تر بودند . بنابراین این موضوع برای تمام کسانی که کسب و کاری را راه انداخته بودند جا افتاد و از اهمیت زیبایی محیط کسب و کار خود با خبر شدند . بنابراین تحول دکوراسیون اداری به گونه ای شد که همه از تاثیرات آن باخبر بوده اند ، اینجا بود که پارتیشن اداری جایگاه خود را پیدا کرد . بسیاری از محیط های اداری بنا به پلان فضا نیازمند دیوار کشی و جداسازی می باشند . اگر قصد دیوارکشی را داشته باشد از هزینه بالا و ریخت و پاش های آن هم با خبرید . پارتیشن اداری دیوار هایی به ارتفاع دلخواه شما و جنس و رنگ و طرح و کارایی مناسب خودتان را به ارمغان آورده است . معمولا نیز دفتر کار ها در حال جابه جایی می باشند ، پارتیشن های اداری قابلیت حمل را دارند و شما می توانید به هر نحوی از این محصولات کاربردی استفاده لازم را ببرید . پارتیشن های اداری قابلیت پخش نور طبیعی را نیز به شما می دهند و این در حالی است که دیوار ها ثابت این امکانات را برای شما به سختی و با هزنینه بسیار بالاتر فراهم میکنند و همچنین زیبایی خاصی را نیز ندارند .  .


پارتیشن های اداری قابلیت های زیادی دارند به طور مثال اگر نیاز دارید تا محیط عایق صدا شود و آکوستیک باشد و تهویه هوا و نور مناسبی را نیز داشته باشد ، پارتیشن اداری دوجداره بهترین پیشنهاد است . ارتفاع این پارتیشن ها می تواند تا سقف باشد و به طور کامل محیط را پوشش دهد . گاهی هدف از ایجاد پارتیشن های اداری فقط و فقط جداسازی محیط می باشد . در اینجا می توانید از پارتیشن های کوتاه یا نیمه بلند استفاده کنید که بیشترین کارایی را نیز داشته باشد .

در آخر لازم به ذکر است که قیمت پارتیشن اداری بسته به جنس مصرفی آن که از شیشه و فلز و ام دی اف باشد یا تلفیقی از این ها ، طرح و رنگ آن ها ، ارتفاع و متراژ استفاده از پارتیشن های اداری ، می تواند متفاوت باشد .

انتخاب میز اداری و نکاتی در مورد آن

انتخاب میز اداری و نکاتی در مورد آن

انتخاب میز اداری و نکاتی در مورد آن و بررسی سوالاتی پیرامون  انتخاب میز اداری و نکاتی در مورد آن ، بهترین میز اداری به چه میزی می گویند ؟ انواع میز های اداری کدام اند ؟ معتبر ترین شرکت ها در طراحی و تولید میز های اداری چه نام دارند ؟

انتخاب میز اداری و نکاتی در مورد آن ها موضوع مورد بحث امروز تحریریه مبلمان اداری یکتا می باشد . میز های اداری انواع مختلفی دارند و از سبک های متفاوتی پیروی می کنند . طرح ها و نمونه های زیادی برای میز های اداری وجود دارد که دست بازی را برای انتخاب به خاطبان داده است . میز های اداری مهمترین بخش در تجهیز دکوراسیون اداری یک سازمان و شرکت هستند ، توجه به زیبایی و کارایی آن ها بسیار پر اهمیت است چرا که ساعات زیادی را پشت این میز های اداری قرار است کاربران صرف کنند . ارگونومیک بودن میز های اداری را باید مورد توجه قرار دهید چرا که علاوه بر صندلی اداری که باید ارگونومیک باشد میز اداری نیز باید از این اصول برخوردار باشد تا از بروز آسیب های فیزیکی در دراز مدت برای کاربرانش جلوگیری کند .

برای تشخیص زیبایی و نمای مناسب میز های اداری سلیقه افراد مهمترین قسمت برای انتخاب است اما در تشخیص کیفیت بالای میز های اداری باید در نظر داشته باشیم که بسیار از عیوب به چشم افراد غیر متخصص نمی آید . برای اینکه از بابت کیفیت محصولات مبلمان اداری خیالت راحت باشد باید شرکت هایی را در این زمینه کاری انتخاب کنید که علاوه بر تجربه بالا ، دانش مناسب این رشته را دارند . یکی از این شرکت های مبلمان اداری یکتا می باشد ، بالاترین کیفیت با بهترین روش های طراحی و تولید و سابقه ای درخشان از افتخارات ما می باشد .

در ادامه انواع میز های اداری را باهم بررسی ، و نکات مناسب برای خرید و انتخاب میز اداری را بازگو می کنیم . همراه ما باشید :

میز مدیریت

میز مدیریت ، مهمترین بخش در تجهیز دکوراسیون اداری اتاق مدیریت است . میز مدیریت یک سازمان قلب یک سازمان و مجموعه است . به زیبایی میز مدیریت باید توجه ویژه ای داشته باشید چرا که نشان دهنده جایگاه و شاءن  مدیریتی است  . میز مدیریت از سبک مدرن و کلاسیک می تواند باشد . میز مدیرریت کلاسیک ابعاد نسبتا بزرگتری را در مقیاس سایر میز های مدیریتی دارد و زیبایی خارق العاده ای را به نمایش می گذارد ، طراحی شیک و ظریف میز مدیریت کلاسیک توجه بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کرده است . میز مدیریت کلاسیک با نمای سلطنتی خود جایگاه خاصی را برای مدیران به نمایش می گذارد . میز مدیریت مدرن نیز امروزه مورد استقبال زیاد قرار گرفته و دلیل آن هم خلاقانه بودن و جدید بودن این سبک مبلمان اداری است . مبلمان اداری مدرن و میز مدیریت مدرن می تواند با یک طراحی خلاقانه و خاص و نو فضای متفاوت و بسیار جذابی را به محیط شما ارائه دهد .

بیشتر بخوانید : بهترین میز مدیریت را چگونه انتخاب کنیم ؟


میز کنفرانس

میز کنفرانس مبلمان اداری یکتا در ابعاد متفاوت و طرح های مختلف در دسترس مخاطبین ما قرار گرفته است . میز کنفرانس می تواند به میز مدیریت چسبیده باشد می تواند جدا باشد و در اتاق جلسات قرار گیرد . میز های کنفرانس چسبیده به میز مدیریت و یا بهتر است بگوییم ست میز مدیریت و کنفرانس ، مناسب شرکت ها و سازمان هایی است که از فضای کوچکی برخوردارند و یا جلسات با تعداد شرکت کنندگان پایینی را برگزار می کنند . میز های کنفرانس از تعداد چهار نفره شروع می شوند تا جایی که مشتری و مخاطب ما بخواهد قادر به طراحی و ساخت می باشد . بهترین کیفیت برای میز های کنفرانس را از مبلمان اداری یکتا بخواهید ، تجربه اجرای پروژه های بزرگ برای اتاق های جلسات وزارتخانه ها و سازمان های مختلف از رزومه کاری ما در زمینه مبلمان اداری و دکوراسیون اداری می باشد .

بیشتر بخوانید : میز کنفرانس بزرگ


انتخاب میز اداری و نکاتی در مورد آن

 

میز پذیرش

میز پذیرش یا میز منشی اولین جایی که مراجعین و مهمانان شما به سمت آن می روند . یکی از مهمترین بخش ها برای تجهیز مبلمان اداری یک مجموعه است . میز پذیرش یا کانتر پذیرش بسته به نوع کاربرد و میزان استفاده و بزرگی یا کوچک بودن سازمان  شرکت شما می تواند طرح ها و مدل های متفاوتی را به خود اختصاص دهد . میز پذیرش به طور کلی باید به گونه ای باشد که زیبایی خود را کاملا نشان دهد چرا که یکی از محصولات مبلمان اداری است که به آن و زیبایی آن توجه می کنند . علاوه بر زیبایی باید کارایی بالایی داشته باشد . کانتر پذیرش یا میز منشی به گونه ای طراحی و تولید می شود که بهترین ارتباط را با مراجعه کننده بتوانند بگیرند و حریم شخصی را نیز حفظ کنند .

بیشتر بخوانید : کانتر پذیرش یا میز منشی مناسب


 

میز کارمندی / کارشناسی

میز کارمندی و کارشناسی در تمام شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ وجود دارد . میز کارمندی به دلیل اینکه در تعداد بالا قرار می گیررد بهتر است از یک هارمونی و یک ست زیبای اداری پیروی کند . میز کارمندی علاوه بر زیبایی باید بسیار کارا باشد . معمولا میز های کارمندی از فایل سه کشو بهره می برند که کاربران راحت تر به امور خود بپردازند . کیفیت و طراحی و تولید اصولی برای میز های کارشناسی بسیار مهم است چرا که کاربران آن گاها سالیان سال و هرروز در ساعات زیادی از این میز و صندلی اداری استفاده می کنند پس بهتر است علاوه بر زیبایی بر دوام و ارگونومیک بودن آن ها نیز توجه داشته باشیم .

بیشتر بخوانید : آشنایی با انواع مدل های میز کارمندی

 


 

میز کارگروهی

میز کارگروهی ، امروزه میز کارگروهی مورد استقبال شدید از طرف شرکت های مختلف قرار گرفته . دلیل این میزان محبوبیت زیبایی میز های کارگروهی و استفاده بهینه تر از محیط است ، اما مهمترین موضوع در طراحی و تولید میز کارگروهی ، برقراری ارتباط بین همکاران و یا اعضای یک تیم و گروه در پشت این میز های اداری است . میز کار گروهی از دسته سبک مبلمان اداری مدرن می باشد. سهولت در استفاده ، زیبایی و جدید بودن طرح ها ، خلاقانه بودن این سبک میز های اداری و همینطور استفاده بسیار بهینه تر از فضا ، این میز اداری را در این سبک مبلمان اداری قرار داده است .

با سپاس فراوان

تحریریه مبلمان اداری یکتا

بهترین میز مدیریت را چگونه انتخاب کنید ؟

بهترین میز مدیریت را چگونه انتخاب کنید ؟

بهترین میز مدیریت را چگونه انتخاب کنید ؟ طراح و تولید کننده بهترین میز مدیریت را چگونه انتخاب کنید ؟ مناسب ترین میز مدیریت برای هر سازمان و شرکت کدام اند ؟ انواع مختلف از بهترین میز های مدیریت در شرکت مبلمان اداری یکتا طراحی و تولید شده اند تا بهترین عملکرد و کارایی را در کنار زیبایی خاص خود به محیط ببخشند.

می دانیم که مدیریت یک مجموعه مهم ترین بخش در آن مجموعه به حساب می آید . هسته اصلی فعل و انفعالات شرکت ها در اتاق مدیریت است در نهایت کلیه ارتباطات درون سازمانی یا برون سازمانی شما در این اتاق بررسی خواهند شد .  انتخاب مبلمان اداری با کیفیت شخصیت کاری و منزلت و جایگاه مدیریت یک سازمان را نشان می دهد ، پس بهتر است از بهترین مبلمان اداری برای اتاق مدیریت استفاده کنید .  با انتخاب یک میز مدیریتی شیک و مدرن گام بزرگی به سمت ترقی و پیشرفت برداشته اید . می دانیم که با انتخاب یک میز مدیریتی زیبا می توانیم جلال و شکوه خاصی را به محیط ببخشیم . بهتر است در زمان تهیه مبلمان اداری برای اتاق مدیریت به مواردی همچون : متریال مصرفی ، کیفیت مطلوب و طراحی مناسب و … توجه بیشتری کرد . به طور کلی بهتر است بگوییم برای میز مدیریت سعی کنیم از رنگ و لعاب و زیبایی بیشتری برخوردار  شویم .

علاوه بر زیبایی ارگونومیک بودن مبلمان اداری بسیار باید مورد توجه باشد . شما در هنگام انتخاب میز مدیریت بهتر است از کارشناسان درخواست همکاری کنید تا یک میز مدیریت اصولی و ارگونومیک را به شما پیشنهاد دهند . این موضوع فقط برای میز های مدیریت صدق نمی کند . مبلمان اداری باید ارگونومیک باشد تا از آسیب های فیزیکی ممکن جلوگیری کند . میز های اداری و صندلی های اداری باید به طور کامل ارگونومیک باشند . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا همیشه کیفیت و پیروی از اصول را در تمام مراحل طراحی ، تولید و اجرای پروژه ، رعایت می کنیم . در ادامه به سوال ” بهترین میز مدیریت را چگونه انتخاب کنیم ؟ ” پاسخ خواهیم داد ، همراه ما باشید .

انواع میزهای مدیریتی

میز های مدیریت را می توان بسته به سلیقه و فضای در اختیارتان انتخاب کنید ، البته نوع کاربری آن نیز بسیار مهم است امروزه سبک مبلمان اداری مدرن بسیار زیاد مورد استقبال قرار گرفته است اما دکوراسیون اداری کلاسیک هم هنوز خواهان خود را دارد . در سال های اخیر شرکت های متنوعی در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری روی کار آمده اند و تنوع طرح های زیادی را برای مشتریان به ارمغان آورده اند. ما در شرکت مبلمان اداری یکتا انواع میز های مدیریت را در سبک های مختلف به مشتریان خود عرضه می کنیم . میز مدیریت کلاسیک با طراحی چشم نواز سلطنتی خود و متریال مصرفی خاص آن ، میز مدیریت مدرن با طراحی و تولید اصولی ، خلاقانه و کاربردی برای سازمان ها و شرکت های مختلف ، میز مدیریت لوکس و لاکچری با طراحی شیک و خاص خود به همراه استفاده از متریال ویژه برای خاص پسندان و انواع دیگر میز های مدیریت که ما در شرکت مبلمان اداری یکتا طراحی و تولید می کنیم و بهترین کیفیت را به همراه زیبایی خارق العاده به مشتریان خود ارائه می دهیم .

بیشتر بخوانید : ویژگی های یک میز مدیریتی خوب چیست ؟

” بهترین میز مدیریت را چگونه انتخاب کنید ؟ “

متریال مصرفی در تولید میزهای مدیریتی

میز های مدیریتی در سبک های مختلف طراحی و ساخته می شوند . میز های مدیریتی مدرن و کلاسیک متریال خاص خود را دارند . حالا متریال مصرفی برای بهترین میز مدیریت را چگونه انتخاب کنیم ؟ متریال در میز های مدیریت متفاوت است ، می تواند از ام دی اف باشد یا از چوب یا شیشه و فلز و یا ترکیبی از این متریال ها با یکدیگر . انتخاب جنس مواد مصرفی برای میز های مدیریت به فاکتور های خاصی مرتبط است . ابتدا سلیقه شما مهم است و سپس به سبک انتخابی میز مدیریت و نوع دکوراسیون فضا و نور پردازی و نوع کاربری آن باید توجه داشته باشید .

” بهترین میز مدیریت را چگونه انتخاب کنید ؟ “

ابعاد مناسب برای میز مدیریت

میز های مدیریتی نسبت به سایر میز های اداری ابعاد بزرگتری دارد و دلیل آن هم نوع کاربری است که از این میز های اداری طلب می کنیم . میز های مدیریتی جای سیستم کامپیوتری و تقویم و قاب عکس و چند وسیله دیگر است . علاوه بر این ها باید فضای کافی برای انجام سایر امور مدیریتی روی میز فراهم باشد . میز های مدیریتی خود به خود بخاطر ماهیتشان ابعاد بزرگتری دارند البته لازم به ذکر است میز مدیریتی کلاسیک نیز ابعاد بزرگتری نسبت به میز های مدیریتی معمول دارند . میز مدیریت کلاسیک به دلیل طرح و نقش زیبای آن باید در ابعاد وسیع تری اجرا شود چرا که زیبایی بیشتری را به محیط ارائه می دهند . شاید شما میز مدیریت سفارشی را می خواهید که طبق ابعاد مختص محیط شما طراحی و تولید شوند . بسیاری از شرکت های معتبر شاید قادر به انجام پروژه های سفارشی نباشند چرا که لازمه این امر تغییر ابعاد معمول به ابعاد سفارش مشتریان است که محاسبات خاص خود را دارد تا محصولات در هر اندازه و ابعادی اصولی و ارگونومیک باشند و زیبایی را منتقل کنند . ما در شرکت دکوراسیون اداری مبلمان اداری یکتا با همکاری مهندسین مجرب و با تجربه این صنعت قادر به ساخت انواع مبلمان اداری سفارشی مختص محیط شما و طبق سفارش شما هستیم .

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری سفارشی

” بهترین میز مدیریت را چگونه انتخاب کنید ؟ “

کیفیت میزهای مدیریتی

کیفیت محصولات مهمترین امر در طراحی وتولید میز های اداری و مبلمان اداری می باشند . قطعا مدیران طبق برنامه ریزی خاص خود برای تهیه مبلمان اداری قصد استفاده مناسب و طولانی مدت را دارند . پس بهتر است از بهترین کیفیت ها استفاده شود . می دانیم که هر ارزانی بی دلیل نیست ، کیفیت بالا حاصل استفاده از تجربه و تخصص در این زمینه به همراه به کارگیری تجهیزات مدرن برای تولید محصولات است . مبلمان اداری یکتا همیشه بهترین و بیشترین کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار داده است تا رضایت کامل آن ها را جلب کند . گارانتی محصولات نیز اعتمادی است که ما به مشتریان خود می دهیم . تا بعد از خرید از مبلمان اداری یکتا خیالشان بابت این خرید راحت باشد و احساس پشیمانی برای پرداخت هزینه ها را نداشته باشند .

نتیجه گیری ” بهترین میز مدیریت را چگونه انتخاب کنیم ؟ “

بهترین میز مدیریت را زمانی می توانیم انتخاب کنیم که شرکت معتبری را پیدا کنیم . کیفیت در کنار زیبایی برای میز های مدیریت را در نظر داشته باشیم . تشخیص زیبایی که بر عهده مشتریان است و سلیقه ای می باشد ، تشخیص کیفیت میز های مدیریت توسط شرکت ها و کارشناسان بهتر صورت می گیرد . برای اینکه از مبلمان اداری با کیفیتی بهره ببرید بهتر است از شرکت های معتبر مثل مبلمان اداری یکتا برای تجهیز دکوراسیون اداری خود استفاده کنید تا از بابت کیفیت و گارانتی و نحوه تولید و طراحی مناسب آن اطمینان داشته باشید .

با سپاس فراوان

تحریریه مبلمان اداری یکتا

میز مدیریت لوکس و مدرن چه مشخصاتی دارد ؟

میز مدیریت لوکس و مدرن چه مشخصاتی دارد ؟

میز مدیریت لوکس و مدرن چه مشخصاتی دارد ؟ بهترین مدلهای میز مدیریت لوکس و مدرن کدام اند ؟ بهترین طراح و تولید کننده میز مدیریت لوکس و مدرن چه مشخصاتی دارد ؟ بهترین شرکت در طراحی دکوراسیون داخلی و میز مدیریت لوکس و مدرن کدام است ؟

شرکت مبلمان اداری یکتا یکی از بهترین شرکت ها در زمینه طرای و تولید و اجرای دکوراسیون داخلی و دکوراسیون اداری می باشد ، بهترین مدل ها و طراحی و تولید بی نقص برای انواع مبلمان اداری و همینطور گارانتی کامل محصولات از طرف شرکت مبلمان اداری یکتا است که ما را از بهترین ها در این زمینه کاری می دانند . میز مدیریت لوکس و مدرن در حال حاضر مورد استقبال بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است . دلیل این استقبال هم زیبایی و لوکس بودن آن ها است هم کارایی و طراحی وتولید مدرن آن هاست که سهولت انجام کار ها را نیز به ارمغان آورده است .

در ادامه همراه تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا باشید تا با مقاله ” میز مدیریت لوکس و مدرن چه مشخصاتی دارد ؟” شما را برای انتخاب بهتر برای سازمان و شرکت خودتان راهنمایی کنیم .

 

میز مدیریت لاکچری

به طور کلی اتاق مدیریت یک شرکت از مهمترین مکان ها برای آن سازمان به شمار می روند . میز مدیریت هم باید به گونه ای انتخاب شود که هم کارایی لازم را داشته باشد هم زیبایی زیادی را به محیط ببخشد . میز مدیریت لاکچری به میز مدیریتی می گویند که جدا از سبک مدرن یا کلاسیک آن شیک و بی نقص باشد . میز مدیریت لوکس و مدرن چه مشخصاتی دارد ؟ حالا می توان یکی از پاسخ های این سوال را داد ، میز مدیریت لاکچری به یک میز مدیریت لوکس و مدرن می گویند. میز مدیریتی که زیبایی بالایی را داشته باشد و همین طور متریال و یراق خاصی را در تولید آن استفاده کرده باشیم . به طور مثال از یراق آلات و متریال اروپایی می توان استفاده کرد و یا حتی از طلا و نقره و … نیز استفاده می کنند .


میز مدیریت مدرن

میز مدیریت مدرن بخشی از مبلمان اداری مدرن می باشد . مبلمان اداری مدرن را به دکوراسیون اداری می گوییم که کارایی مناسبی را داشته باشد به طور مثال میز مدیریت مدرن علاوه بر زیبایی و خارج از عرف همیشگی بودن کارایی خاصی را نیز داشته باشد . گاها مبلمان اداری مدرن را به مبلمان اداری می گویند که تکنولوژی را به جسم بی جان چوب و ام دی اف و شیشه و فلز اضافه کنیم . استفاده از تکنولوژی در میز مدیریت مدرن می تواند تعبیه مانیتور روی میز اداری باشد . مبلمان اداری مدرن سهولت انجام کار ها را به ارمغان آورده است . در سایر میز های اداری در سبک مدرن نیز به شدت می توانیم راحتی برقراری ارتباط بین همکاران را در محیط کار با استفاده از فضایی که میز اداری مدرن به آن ها می دهد ، ببینیم . میز های اداری مدرن بیشتر مد نظر استارتاپ های نوپا می باشد . استفاده از طرح ها و مدل ها و همینطور رنگ های خاص و جدید خلاقیت خاصی را به نمایش می گذارد که این امر تاثیرات زیادی در به کارگیری خلاقیت در محیط کار شما توسط همکاران و پرسنل شما ، می گذارد

بیشتر بخوانید : خلاقیت در دکوراسیون اداری

مبلمان اداری لوکس

بخش بزرگی از زیبایی را در مبلمان اداری به مبلمان اداری لوکس اختصاص می دهیم . مبلمان اداری لوکس فرقی ندارد از سبک کلاسیک باشد یا از سبک مبلمان اداری مدرن ، مبلمان اداری لوکس زیبایی خارق العاده دارد البته تشخیص این زیبایی صد در صد به نظر مشتریان بستگی دارد . میز مدیریت لوکس و مدرن در همین دسته بندی قرار دارد . کاربرد بالای این میز های مدیریتی به همراه زیبایی فوق العاده آن ها است که توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده است . مبلمان اداری لوکس شرکت ” مبلمان اداری یکتا ” از نظر جنس پارچه و چرم به کار رفته ، متریال مصرفی و یراق مورد استفاده ، طراحی و تولید ان که توسط همکاران با تجربه و خلاق ما صورت می گیرد ، تفاوت های بارز ما نسبت به سایرین را نشان می دهد میز مدیریت لوکس و مدرن زمانی بهترین نما را از خود نشان می دهند که رنگ مناسبی را برای میز اداری خود انتخاب کنیم البته نور پردازی تاثیر بسیار بسیار زیادی در نحوه به نمایش گذاشتن زیبایی محیط دارد .


بیشتر بخوانید : مبلمان اداری لوکس 

قیمت میز مدیریت

حالا به قسمتی می رسیم که شاید برای بسیاری از مخاطبین این مقاله سوال بوده است . در مناسب بودن میز مدیریت لوکس و مدرن شکی نیست و می دانیم که زیبایی بی نظیر آن چه جلوه مناسبی را به محیط اداری و اتاق مدیریت سازمان و شرکت ما می دهد . ابتدا لازم است بحث میز مدیریت لوکس و مدرن را باهم به نتیجه برسانیم ، میز مدیریت لوکس و مدرن چه مشخصاتی دارد ؟

میز مدیریت لوکس و مدرن می تواند بخشی از یک مبلمان اداری لاکچری به شمار رود ، یعنی متریال مصرفی آن می تواند از متریال درجه یک اروپایی باشد یا یراق مصرفی در این میز مدیریتی از فلزات گرانبها باشد . طرح و نقش خاصی را در خود گنجانده باشد . تلفیقی از سبک کلاسیک و مدرن در این میز های اداری لاکچری به شدت زیباست ، استفاده از طرح و نقش کلاسیک در طراحی و ریزه کاری های میز اداری و کارایی بالا و راحت وتولید اصولی و همینطور تکنولوژیک ، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است . البته به این معنا نیست که حتما میز مدیریت لوکس و مدرن باید لاکچری باشد ، گاهی زیبایی و لوکس بودن در یک سادگی مناسب است . استفاده از خلاقیت در طراحی و به کار گیری متریال مرسوم برای میز مدیریت که کیفیت بالایی دارد نیز می تواند نظرات بسیار زیادی را به خود جذب کند .


حالا بحث قیمت برای میز مدیریت لوکس و مدرن را باز می کنیم ، قیمت گذاری در عرصه دکوراسیون اداری به فاکتور های متفاوتی بستگی دارد اما به طور کلی بهتر است بگوییم که اگر به دنبال یک میز مدیریت لوکس و مدرن فوق العاده خاص و لاکچری می گردید باید هزینه بیشتری را از حد معمول بدهید و دلیل آن هم این است که متریال و یراق خاصی در طراحی و تولید ان استفاده می شود . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا جدا از بحث قیمت ها همیشه بهترین کیفیت ممکن را برای محصولات خود در نظر می گیریم تا رضایت تمام مشتریانمان را کسب کنیم .

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری مدرن

با سپاس فراوان

تحریریه مبلمان اداری یکتا

ست میز مدیریت و کنفرانس

ست میز مدیریت و کنفرانس در بسیاری از سازمان ها و شرکت ها کاربرد دارد و به گونه ای این ست میز مدیریت و کنفرانس می تواند بهترین انتخاب برای سازمان ها و شرکت ها با فضای اداری محدود باشد . ست میز مدیریت و کنفرانس طرح ها و مدل های زیادی دارد که به مخاطبان این ست اداری دست بازی را برای انتخاب داده است . در ادامه درباره ی ست میز مدیریت و کنفرانس بحث خواهیم کرد و تفاوت ها ، مدل ها ، نحوه قیمت گذاری و سبک های مختلف آن را بررسی می کنیم . تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا از شما عزیزان دعوت می کند که در ادامه این مقاله همراه ما باشید :

ست میز مدیریتی

در اتاق مدیریت دکوراسیون خاصی قرار می گیرد ، ما در مقالات پیشین درباره دکوراسیون اتاق مدیریت بحث و گفتگو کردیم و در این بخش به طور خلاصه از ویژگی های ست میز مدیریتی مناسب صحبت می کنیم . در اتاق مدیریت بسته فضا و نور طبیعی و پلان محیط دکوراسیون های متفاوتی را می توان پیاده سازی کرد ، ست میز مدیریتی متشکل از میز مدیریت ، میز کنفرانس ، کتابخانه اداری ، مبل اداری و میز پذیرایی ، صندلی مدیریت و صندلی کنفرانس . این ها محصولاتی هستند که در ست مدیریتی استفاده می شوند . بسته به نوع فضا و پلان می توان ابعاد را کوچکتر در نظر گرفت و یا بخشی از این دکوراسیون اداری را حذف کرد ، شاید برای شما سوال پیش بیاید که با حذف قسمتی از این محصولات ست مدیریتی چگونه می شود ؟ در پاسخ به این سوال عرض می کنیم که سپردن کار تجهیز دکوراسیون اداری و مبلمان اداری به شرکت های معتبر از جمله مبلمان اداری یکتا ، به معنای طراحی و تولید و چینش اصولی است ، کارشناسان ما بسته به نوع نیاز شما پیشنهاداتی را عرضه می کنند که اصولی ترین و بهترین نوع دکوراسیون برای محیط شما می باشد .

بیشتر بخوانید : ویژگی های یک میز مدیریتی خوب چیست ؟

 

میز مدیریت و کنفرانس

ست میز مدیریت و کنفرانس می تواند به هم چسبیده باشد می تواند جدا از هم قرار بگیرد . در محیط های کوچک تر پیشنهاد می کنیم از ست میز مدیریت و کنفرانس استفاده کنید چرا که شما فضای کافی را برای اتاق جلسات خود ندارید بهتر است در اتاق مدیریت شرکت و سازمانتان از یک میز کنفرانس استفاده کنید . گاها شرکت هایی که افراد کمتری دارند و یا بهتر است بگوییم تعداد مدیران کمتری را دارند از این ست اداری استفاده می کنند . برگزاری جلسات با تعداد حضار کم این محصول را می طلبد. میز مدیریت و کنفرانس اگر در اتاق بزرگی باشد بهتر است جدا از هم قرار بگیرند یعنی در بخش از اتاق مدیریت میز مدیریت باشد و در قستی میز کنفرانس قرار بگیرد . لزوما انتخاب ست میز مدیریت و کنفرانس به اینن معنا نیست که شما از فضای کمی برخوردار هستید . بعضا در سازمان های بزرگ با اتاق جلسات بزرگ نیز این ست اداری را انتخاب می کنند . چرا که لازم است گاهی مدیران هر بخش جلساتی مخصوص خود بگذارند که نیازی نیست سایر مدیران در آن شرکت کنند یا سر تیم یک گروه در شرکت قصد برگزاری یک جلسه دارد که نیازی به اشغال فضای بزرگ اتاق جلسات نیست و می توان در اتاق مدیریت نیز برگزار شود .

میز مدیریت خاص

میز مدیریت خاص با طراحی آن شناخته می شود . میز مدیریتی که به همراه میز کنفرانس است می تواند به اشکال مختلفی باشد . میز مدیریت با میز کنفرانس نیم دایره در جلوی آن یکی از ست های میز مدیریت و کنفرانسی است که با استقبال شدیدی مواجه شده است . صرفه جویی و استفاده بهینه از فضای اتاق و همینطور گاها پذیرایی از مهمانان مدیر با استفاده از این ست اداری راحت تر می شود .

 

مدل میز کنفرانس اداری

میز های کنفرانس اداری در ابعاد و مدل های مختلفی هستند . تعداد کاربران میز کنفرانس اداری از 4 نفر شروع می شود و تا تعداد بسیار زیادی افزایش پیدا میکند ، با افزایش تعداد کاربران ابعاد میز  کنفرانس اداری بزرگ تر می شود و متریال مصرفی آن نیز بیشتر می شود طبیعتا قیمت آن هم تغییر می کند . در درجه اول اگر شما قصد خرید میز کنفرانس را دارید بهتر است از شرکت های معتبر و با تجربه این کار کمک بگیرید ، چرا که اطمینان دارید کیفیت و زیبایی محصول شما به اندازه ایی هست که احساس پشیمانی و پرداخت پول را برای مبلمان اداری خود نخواهید داشت .

میز اداری ارزان قیمت

میز اداری ارزان قیمت شاید در نظر خیلی ها از زیبایی کمی برخوردار باشد و کیفیت پایینی داشته باشد . مما در شرکت مبلمان اداری یکتا به هیچ عنوان کیفیت را فدای چیزی نمی کنیم . شک نکنید حتی یک میز اداری ارزان قیمت هم ، از بیشترین کیفیت ممکن در کارخانه مبلمان اداری یکتا بر خوردار می شود . نسبت به خرید میز کنفرانس کارشناسان ما پیشنهاد میکنند اگر شما نیاز دارید که میز کنفرانس برای محیط خود دست و پا کنید اما بنا به شرایط امکان پرداخت آنچنانی ندارید بهترین انتخاب ست میز  مدیریت و کنفرانس است . کارایی بالا به همراه زیبایی در این سبک ست های اداری بسیار زیاد است .

میز مدیریت و میز کنفرانس

میز مدیریت و کنفرانس سبک های متفاوتی را دارند  اما حتما باید در نظر داشته باشید که هر دو از یک سبک پیروی کنند . در ادامه به چند سبک کلی برای این ست اداری می پردازیم که با انواع مختلف آن بیشتر آشنا شوید .

 – ست میز مدیریت و کنفرانس کلاسیک

میز مدیریت و کنفرانس کلاسیک برای محیط هایی با فضای نسبتا بزرگ تر مناسبتر است . نقش و نگار میز مدیریت و کنفرانس در این سبک خیره کننده است و جایگاه ویژه ای را به شرکت شما می بخشد . به طور کلی مبلمان اداری کلاسیک به دلیل ریزه کاری هایی که دارد جذابیت خاصی را به نمایش می گذارد . استفاده از چوب و رنگ های خاص آن هم می توان نمای فوق العاده کلاسیک و سلطنتی را به محیط ببخشد .

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری کلاسیک

– ست میز مدیریت و کنفرانس مدرن

میز مدیریت و کنفرانس مدرن ماهیت زیبایی را دارد . مبلمان اداری مدرن سهولت انجام کار را به ارمغان آورده است ، امکان ایجاد برقراری ارتباط بین همکاران را راحت تر کرده و از مدل ها و طرح های همیشگی گاها فاصله می گیرد و یک جلوه جدیدی را به نمایش می گذارد . مبلمان اداری اداری مدرن در رنگ های خاصی می تواند محیط را جذاب تر بکند . پیشنهاد ما به شما انتخاب ست میز مدیریت و کنفرانس سبک مدرن می باشد چرا که بهترین استفاده را از فضا با مبلمان اداری مدرن خواهید داشت . همه این مسائل در کنار زیبایی جالب و جدید سبک مبلما اداری مدرن می باشد که امروزه بسیاری از شرکت ها به سمت این سبک دکوراسیون اداری پیش می روند .

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری مدرن