مبلمان اداری یکتا

طراحی و تولید کننده مبلمان اداری و محصولات اداری

مبلمان اداری یکتا

طراحی و تولید کننده مبلمان اداری و محصولات اداری

صندلی جذاب و بسیار راحت

صندلی جذاب و بسیار راحت

طراحی این صندلی عجیب با در نظرگرفتن و توجه به نیازهای انسان و تعادل و خمش مناسب برای کارکردهای متفاوتی از جمله استراحت در حالت نیمه خوابیده ، حالت کاملا خوابیده ، مدل کار پشت میز و با قابلیت انعطاف پذیری برای همه زمان های مورد نیاز کاربران می باشد از این صندلی جذاب به دلیل طراحی مناسب می توان در محیط های مختلفی چون خانه، محل کار و یا هر جای دیگر بسته به نوع نیاز استفاده کرد و علاوه بر زیبایی راحتی را به  ارمغان آورد

نکته قابل توجه این صندلی زیبایی آن است که طراحی بسیار شیک و با جزئیاتی را دارد . این صندلی علاوه بر طراحی زیبا یک طراحی اصولی نیز دارد که متناسب با بدن انسان در حالات مختلف طراحی شده است . با مجله مبلمان اداری یکتا همراه باشید تا از این صندلی و صندلی های اداری دیگر بیشتر بدانید .

  ادامه مطلب ...

اصول طراحی و چیدمان دفاتر کار

اصول طراحی و چیدمان دفاتر کار و فضاهای اداری

اصول طراحی چیدمان دفاتر کار و فضاهای اداری عنوان مقاله امروز ما در تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا است .کارآمدی ، رفاه و بهره وری پرسنل ، کلیه اهدافی است که در بیشتر مشاغل مورد اهمیت قرار می گیرند و یکی از عوامل مهم ، برای دستیابی به این اهداف ، چیدمان صحیح و برنامه ریزی منناسب محیط شماست.

امروزه شرکت ها و مجموعه های مختلف ارزش طراحی اصولی دفتر  کار را برای رسیدن و دستیابی به اهداف خود درک کرده اند و از این رو شاهد حرکت گسترده  ای در راستای اجرای طراحی و چیدمان مناسب در محیط های کاری و سازمان ها و مجموعه های مختلف هستیم از آنجایی که محیط ها و مشاغل متفاوت وجود دارند . طراحی دکوراسیون اداری و چیدمان مبلمان اداری در محیط های مختلف زمانی مناسب است که نکاتی را در حین طراحی و تولید ، مد نظر داشته باشیم . با ما همراه شوید .

  ادامه مطلب ...

اصول طراحی داخلی دفتر وکالت


اصول طراحی داخلی دفتر وکالت – نمونه دکوراسیون دفتر حقوقی

برای طراحی دکوراسیون داخلی دفاتر کار حقوقی و وکالت و تجهیز مبلمان اداری آن ، به دلیل تعامل با مراجعین که به دلایل متفاوت درگیر با مسائل مختلف حقوقی هستند مواجهه با فضای دفتر کار برای ملاقات با وکلا بسیار مهم است در واقع بهتر است یک دفتر حقوقی فضایی آرامش بخش را ایجاد کند ، ضمن اینکه احساس امنیتی را به نحوی برای مخاطبین شما ایجاد کند که افراد و مراجعین به دفتر شما پرونده حقوقی خود را با خیالی آسوده به وکیل بسپارند بنابراین در طراحی دکوراسیون دفتر وکالت باید به اصول اولیه که دارای اولویت نیز هستند ، برای ایجاد آسایش و حس آرامش توجه نمود. برای طراحی دکوراسیون دفتر کار وکالت بهتر است از رنگ های گرم و اشیاء دارای اصالت مانند چوب در دکوراسیون و مبلمان اداری استفاده بشود چرا که اعتبار بیشتری را در ذهن مخاطبین ایجاد کند.

 

ادامه مطلب ...

طراحی داخلی کلینیک

آرامش در طراحی داخلی کلینیک آبی

طراحی داخلی  و تجهیز دکوراسیون این کلینیک با نام Aitor Mira پس از بازسازی و ترمیم  یک محیط تجاری در اسپانیا شکل گرفته است . پلان این کلینیک شامل یک حوزه چند منظوره ، دو حوزه فیزیوتراپی ، یک اتاق با صندلی انتظار و میز پذیرش ، یک سالن ورزشی به علاوه یک اتاق برای کارمندان و یک حمام است. نحوه توزیع این قسمت ها در این پلان به نحوی است که بهترین استفاده بهینه از فضا را در کنار بهترین حالت دسترسی را در این محیط داریم .

 

ادامه مطلب ...

میز کارمندی

میز کارمندی

میز کارمندی برای محیط های اداری اعم از شرکت های دولتی و خصوصی به عنوان یکی از تجهیزات و لوازم اداری اصلی و حیاتی مبلمان اداری  به حساب می آید .  میزهای کارمندی موجب شکل گیری دفاتر شده ، و در تعیین وظایف و تسهیل فعالیتهای پرسنل نقش اساسی بازی میکنند .میز کارمندی یا میز کارشناسی در واقع فضای اختصاصی هر کارمند در یک شرکت میباشد و البته اهمیت آن هم از همین جا نشات میگیرد،زیرا هر قدر این فضای خصوصی کارامد تر باشد ،پرسنل کاراتر خواهند بود .و دکوراسیون اداری زیباتر .

 

ادامه مطلب ...