مبلمان اداری یکتا

طراحی و تولید کننده مبلمان اداری و محصولات اداری

مبلمان اداری یکتا

طراحی و تولید کننده مبلمان اداری و محصولات اداری

چرا باید مبلمان اداری را عوض کنیم؟

چرا باید مبلمان اداری را عوض کنیم؟

مبلمان اداری امروزه در تمامی شرکت‌ها و محیط های اداری نیاز اساسی می باشد و همچنین اهمیت زیادی دارند. داشتن یک مبلمان اداری زیبا و اصولی برای همه چشمگیر و جذاب می باشد همچنین راحت بودن مبلمان اداری به کارمندان شما کمک بزرگی می کند و آن ها را تشویق به کار می کند و در نتیجه این کار شرکت شما پیش رفتی چشمگیر خواهد داشت. در نتیجه شما باید از وضعیت سلامت مبلمان اداری خود آگاه باشید و در صورتی که نیاز به تعویض داشته باشند آن ها را در سریع ترین زمان ممکن عوض کنید. اما چطور و چگونه بدانید که زمان تعویض مبلمان اداری شما فرارسیده است کمی کار دشواری است ولیکن با خواندن این مقاله شما به راحتی می توانید تشخیص دهید که چه زمانی و چرا باید مبلمان اداری خود را عوض کنید.


  

چند دلیل برای تعویض مبلمان اداری

همانطور که گفتیم مبلمان اداری نقش پر اهمیتی در محیط های اداری و شرکت ها دارند. بنابراین داشتن بهترین مبلمان اداری اهمیت زیادی دارد و همچنین در روند کار و پیشرفت سازمان شما تاثیر گذار است. همچنین مبلمان اداری شما باید اصولی و ارگونومیک باشند و در صورتی که مبلمان اداری شما خراب شده باشد باید تعویض گردد.

دلیل اولی که شما باید مبلمان اداری خود را تعویض کنید این است که مبلمان اداری باید راحت وکار آمد باشد.

چرا که شما و همکارانتان ساعات طولانی مشغول به کار هستید و در صورتی که میز و صندلی اداری شما از طول عمرش گذشته باشد و یا خراب شده باشد به سلامت شما آسیب جدی وارد می کند و کارمندان شما در کوتاه ترین زمان ممکن احساس خستگی می کنند و بازخورد کار شما کم می شود و شما باید به فکر عوض کردن مبلمان اداری خود و جایگزین کردن آن ها با بهترین و اصولی ترین مبلمان اداری موجود باشد.

دلیل دوم تغیر سبک و سلیقه شما می باشد. ممکن است شما چندین سال پیش برای شرکت خود مبلمان اداری کلاسیک و یا مدرن خریداری کرده باشید و اکنون بخواهید فضای محیط کار خود را با توجه به سلیقه خود تغیر دهید در این صورت شما نیاز به تعویض مبلمان اداری خود دارید.

همچنین ممکن است زمانی که شما کسب و کار خود را آغاز کردید در یک فضای کوچک شروع به کار کرده اید و مبلمان اداری که خریداری کرده بودید برای همان فضا مناسب بوده و اکنون با توسعه و پیش رفت شرکت شما نیاز به یک فضای بزرگ تر برای اداره خود دارید و در این صورت شما باید مبلمان اداری قدیمی خود را عوض کنید و با توجه به فضای جدید خود مبلمان اداری خود را خریداری کنید و به همه پیش رفت و تغیر را نشان دهید.

چطور بدانیم که زمان تعویض مبلمان اداری فرا رسیده؟

زمانی که می خواهید مطمئن شوید زمان تعویض مبلمان اداری شما فرا رسیده بهتر است به این چند سوال پاسخ دهید:

  • آیا مبلمان اداری شما قابل تعمیر هستند؟
  • آیا روکش مبلمان اداری شما خراب شده؟
  • آیا مبلمان اداری شما همچنان به شما احساس راحتی می دهند یا خیر؟
  • پایه های مبل و یا صندلی و میز اداری شما آیا سالم است و یا در زمان استفاده لرزش دارد؟
  • آیا سبک و یا دکوراسیون محیط کار شما تغیر کرده است؟
  • آیا مبلمان اداری شما با فضای محیط کار و یا شرکت شما همچنان هم خوانی دارد؟

پس از پاسخ دادن به تمامی این سوالات شما به راحتی می توانید تشخیص بدهید که آیا مبلمان اداری شما نیاز به تعویض دارند یا خیر.

زمان تعویض مبلمان اداری

زمانی که شما برای خرید مبلمان اداری به فروشگاه ها مراجعه می کنید یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید طول عمر مبلمان اداری می باشد. برای مثال زمانی که شما می خواهید برای محیط کاری خود مبلمان اداری خریداری کنید با توجه به بودجه خود مبلمان اداری مناسب را انتخاب می کنید و بنابراین برای اینکه بابت هزینه ای که کرده اید ضرر نکنید باید به دوام و طول عمر مبلمان اداری توجه کنید و زمان جایگزینی مبلمان اداری خود را بسنجید. شما خریداران محترم حتی اگر بخواهید مبلمان اداری خود را ارتقا دهید و یا بخواهید برای اولین بار برای شرکت و محیط کاری خود مبلمان اداری خریداری کنید دانستن اینکه از نظر طول عمر چه مورد و آینده‌ای در انتظار شماست می‌تواند بر نحوه برنامه ریزی شما برای خرید مبلمان اداری تأثیر بگذارد. اما توجه داشته باشید که هر محصولی عمری دارد و پس از مدتی باید شما آن را تعویض کنید. مبلمان اداری نیز پس از استفاده طولانی مدت باید تعویض شوند. در صورتی که شما به این نکته توجه نکنید و مبلمان اداری خود را به موقع تعویض نکنید این امکان وجود دارد که به سلامت خود و همکارانتان آسیب وارد شود. در ادامه این مقاله قرار است که طول عمر برخی از مبلمان اداری را بررسی کنیم پس با ما همراه باشید.

میز اداری

میز اداری انواع مختلفی دارد اما طول عمر میز اداری بسته به متریالی که در ساخت و تولید آن استفاده شده بستگی دارد و متغیر است. به طور کلی کیفیت ساخت و تولید تمامی محصولات با طول عمر آن رابطه مستقیم دارد. اگر شما یک میز اداری چوبی خریداری کرده اید باید بدانید که طول عمر یک میز اداری چوبی در صورتی که به درستی ساخته شده باشد می تواند با میز اداری فلزی که بسیار مقاوم مستحکم تر می‌باشد یکی باشد. به طور کلی می توان گفت که میز های اداری چیزی حدود 10 الی 15 سال طول عمر دارند و شما بعد از این مدت باید میز های اداری خود را تعویض کنید.

صندلی اداری

صندلی اداری در تمام محیط های اداری و شرکت ها کاربرد دارد و یک نیاز اساسی به حساب می‌آید. صندلی اداری در شرکت ها و محیط ها اداری نسبت به دیگر مبلمان اداری بیش تر مورد استفاده قرار می گیرد و لیکن این به این معنا نیست که شما پس از مدتی کوتاه نیاز به تعویض آن‌ها داشته باشید. به طور معمول پس از استفاده مداوم از صندلی اداری شما بعد از 7 الی 10 سال باید صندلی اداری خود را تعویض کنید. همچنین نحوه استفاده کارمندان و متریال استفاده شده در ساخت صندلی اداری همه در طول عمر صندلی اداری تاثیر گذار می باشد. به این نکته توجه داشته باشید که در صورتی که صندلی اداری بیش از طول عمر خود مورد استفاده قرار گیرد باعث می‌شود که کارمندان شما زود تر احساس خستگی کنند و همچنین احساس درد در ناحیه های مختلف بدن مثل گردن و شانه داشته باشند. با توجه به این علائم زمان تعویض صندلی اداری فرا رشیده است و بهتر است یک صندلی اداری ارگونومیک و اصولی را جایگزین کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.