مبلمان اداری یکتا

طراحی و تولید کننده مبلمان اداری و محصولات اداری

مبلمان اداری یکتا

طراحی و تولید کننده مبلمان اداری و محصولات اداری

میز کانتر بانکی

میز کانتر بانکی

میز کانتر بانکی به نوعی از کانتر های پیشخوان میگویند که کاربر و ارباب روجوع روبروی هم بتوانند کار خود را به راحتی انجام دهند . این نوع میز های پذیرش در بانک ها  و صرافی ها ، مراکز پیشخوان دولت و پلیس +10 و ادارات و مجموعه های این چنین مورد استفاده قرار می گیرند . در ادامه نمونه هایی از میز کانتر بانکی شرکت مبلمان اداری یکتا را مشاهده میکنید .

 

ادامه مطلب ...

میز کانتر

میز کانتر اداری در واقع همان میز های پذیرش و پیشخوان می باشند که می توان از آن ها در ادارات ، بانک ها ، مطب ها ، بیمارستان ها و … استفاده کرد. طراحی و ساخت کانتر اداری باید به نحوی صورت گیرد که تعامل و ارتباط بین کارکنان و مراجعین را بهبود بخشد. علاوه بر این ، به سبب اینکه کارکنان مدت زمانی طولانی را در پشت این کانتر و میز ها می گذرانند ، باید طراحی آن به نحوی باشد تا از نظر سلامت جسمی باعث درد و ناراحتی آنان نشود و همچنین با توجه به نیاز های کارکنان آن شرکت ، اداره یا … ساخته شود. ما در تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا امروز قصد داریم تا در این مقاله به معرفی انواع مختلف کانتر از قبیل میز کانتر ، میز پیشخوان بانکی ، کانتر نمایشگاهی و دیگر مدل های آن بپردازیم. امید است تا این مقاله مورد توجه شما همراهان گرامی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید : مبل اداری

 
ادامه مطلب ...

تریبون -مبلمان اداری

تریبون

 

تریبون اداری :

تریبون های طراحی و تولید شده در  آدینا ، استاندارد بوده و ضمن زیبایی ، بسیار کارا میباشد. راحت پشت آن قرار بگیرید و از سخنرانی خود لذت ببرید .نگران کاغذها و متن خود برای سخنرانی نباشید ، مبلمان اداری آدینا فضای مناسب روی تریبون برای اوراق شما در نظر گرفته است .این تریبونها در صنعت مبلمان اداری بی نظیرند. برای اطلاع از قیمت تریبون لطفا با دفتر مرکزی به شماره 02144620086 تماس حاصل فرمایید .
با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا ،همراه همیشگی ما خواهید بود .

چرا میز کارگروهی راه حل اساسی برای دفاتر مدرن و کوچک است ؟

میز گروهی , بهترین راه حل دفاتر اداری مدرن

 

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی در ایران دیگر شرکتهای دولتی توان استخدام افراد جدید را ندارند و باید نیروهای فارغ التحصیل دانشگاهها ، با ایده پردازی و خلاقیت خودشان کسب و کاری را راه اندازی کنند ولی با توجه به این موضوع که هزینه اجاره دفتر اداری و محیط کاری بالاست 

ادامه مطلب ...

میز کارگروهی

میز کارگروهی 

میز کارگروهی با راه اندازی کسب و کارهای کوچک بیشتر رونق گرفته است . امروزه اکثر سازمانها در ابتدای کار میخواهند در یک فضای کوچک کسب و کار خود را راه اندازی کنند و این یعنی تعداد نفرات مشخصی را باید در یک فضای کوچک اداری جا دهند . برای همین از میزهای تیم ورک یا استیشنهای کارگروهی استفاده می نمایند . میزهای کارگروهی را بعبارتی میتوان میزی تعریف کرد که تعداد حداقل دو نفر از پرسنل برای انجام فعالیتهایشان در کنار هم یا رو بروی هم در پشت آن بنشینند .

میز اداری چند نفره

برای پرسنلی  که فعالیتهای مشابه و یکسانی را در یک واحد اداری انجام میدهند بهترین گزینه استفاده از میز اداری چند نفره میباشد . این میز اداری نامهای دیگری هم دارد نامهایی مانند میز کار تیمی،میز کارگروهی ،میز ایستگاه کاری ، میزهای ورک استیشن و…. استفاده از این نوع میزها باعث میشود که کار کابل کشی شبکه و سیم کشی تلفن و برق راحتتر انجام پذیرد علاوه بر آن دکوراسیون اداری نیز جذابتر میشود. این میزهای اداری با ام دی اف های کوتاه یا شیشه یا پارتیشن از یکدیگر جدا میشوند که به آنها در اصطلاح مبلمان اداری ” دیوایدر” گفته میشود استفاده از این دیوایدرها علاوه بر زیبا کردن میز جهت حفظ  و نگهداشت حریم خصوصی پرسنل میباشد . البته نباید ارتفاع این دیوایدرها خیلی زیاد باشد بین 5 سانتی متر تا 35 سانتی متر نرمال است

قیمت  میز کار گروهی 

قیمت میز کارگروهی متغیر است بدلیل اینکه کالا به تعداد نفرات وابسته است . یقینا قیمت یک میز کارگروهی دو نفره با یک میز کارگروهی 8 نفره متفاوت خواهد بود در بعضی از میزهای تیمی بجای دیوایدر از پارتیشن شیشه ای یا کتابخانه استفاده می شود که این باعث گرانتر شدن قیمت این محصول خواهد شد . عوامل دیگری نیز در قیمت میزهای ورک استیشن دخیل هستند که عبارتند از :

1-تعداد نفراتی که پشت میز کار تیمی مینشینند

2-ابعاد میز ورک استیشن

3-طرح و مدل میز

4-مواد اولیه و جنس یراق الات

5-برند و نشان تجاری کارخانه فروشنده

6- میزان و کیفیت خدمات پس از فروش و گارانتی محصول

میز گروهی در واقع ترکیبی ساده از میزهای اداری فردی  و پارتیشن با دیوایدر یا کتابخانه است . این میز نه‌ فقط باید عملکرد خوبی داشته باشد بنحوی که پرسنل دور آن بتوانند به‌آسانی  به‌صورت تیمی  با هم ارتباط داشته باشند  و باهم مشورت کنند ، بلکه باید ازنظر لوکس بودن و زیبایی با دکوراسیون اداری محیط کار نیز همخوانی داشته باشند .

خرید میز کارگروهی

ما در مبلمان اداری یکتا با بهره گیرذی از کادر مجرب طراحی و دارا بودن کارخانه ای پیشرفته و همچنین انجام بیش از چهارصد پروژه مبلمان اداری در شرکتهای خصوصی و دولتی ، آمادگی ارائه مشاوره در مورد خرید میز کارگروهی را به شما مشتریان عزیز داریم . در مبل اداری یکتا دکور تنوع میزهای تیمی به حدی است که شمکا بتوانید براحتی محصول دلخواه خود را انتخاب و خریداری نمایید . سفارشی سازی محصولات تخصص ماست و شما میتوانید ابعاد و طرح دلخواه خود را با رنگ دلخواه و همخوان با دکوراسیون فضای اداری خود سفارش دهید .

بیشتر بخوانید : میز منشی

قبل از این که به ویژگی ها و فوائد میز کارگروهی یا میز تیم ورک نگاهی بیاندازیم بهتر است یک تعریف ساده از میز تیم ورک داشته باشیم : کارگروهی  به طور کلی کاری است که یک عده با یک هدف مشترک به انجام آن میپردازند . میز کارگروهی هم میزی است که گروهی را که هدف مشترکی را دارند از آن استفاده می کنند . مهمترین نقطه مثبت این میز های اداری افزایش کارامدی می باشد .

بیشتر بخوانید : میز مدیریتی

میز کامپیوتر گروهی

میز کامپیوتر گروهی یا میز کار گروهی فواید بسیار زیادی دارند . در بحث کارگروهی و کار تیمی فرهنگ کاری بسیار امر مهمی است . بعنی اگر یک نفر در تیم کاری شما باشد که تمایل چندانی به همکاری با سایر اعضای گروه نداشته باشد ، تاثیرات منفی خود را روی عملکرد کل تیم میگذارد . توصیه ما به شما این است که قبل از تهیه محصولات مربوط به کار تیمی مانند میز های اداری و … ابتدا فرهنگ کارگروهی را در سازان خود نهادینه کنید .  در ادامه به فواید میز های کارگروهی میپردازیم .

بیشتر بخوانید : پارتیشن اداری ام دی اف

 

میز های کارگروهی بهترین میز های اداری برای کسب و کارهایی است که کار تیمی برایشان بسیار پر اهمیت است . استفاده از این سبک میز های اداری تعامل را بین تمام کاربرانش بالاتر می برد و خلاقیت را در سازمان و مجموعه شما افزایش میدهد . شاید بپرسید چرا اما شما را به سمت ضرب المثل قدیمی ای که اکثر ما شنیده ایم راهنمایی می کنیم که مضمون آن به کارگیری  و بهره بردن از چندین فکر به جای یک فکر است که نتیجه بسیار مطلوب تری را میدهد .

بیشتر بخوانید : پارتیشن اداری آلومینیومی

میز های کار تیمی و کارگروهی تبادل اطلاعات را بین کاربران بسیار ساده میکند و به راحتی برقراری ارتباط بین آن ها میسر می شود . همین موضوع باغث میشود کمتر کسی از کاربران احساس خستگی زود هنگام کند و انرژی لازم را برای ادامه کار داشته باشد . هم صجبت شدن و تبادل نظرات دو یا چند نفر با یکدیگر هم باعث می شود اطلاعات طرفین بالاتر برود هم یک هم صحبت برای خارج شدن از روند خسته کننده کاری را دارند .

بیشتر بخوانید : پارتیشن اداری شیشه ای

به کار گیری میز های کارگروهی در مجموعه هایی با فضای اداری محدود بسیار موثر است ، بیشترین استفاده را از محیط خود میبرید و سبک دکوراسیون اداری خود را مدرن تر می کنید .