مبلمان اداری یکتا

طراحی و تولید کننده مبلمان اداری و محصولات اداری

مبلمان اداری یکتا

طراحی و تولید کننده مبلمان اداری و محصولات اداری

ست مبلمان اداری

ست مبلمان اداری

با توجه به زیاد شدن تجهیزات اتاق مدیریتی احتیاج است که میزهای اداری مدیریت در طرح های متفاوتی طراحی بشوند و وسعت آنها  بیشتر بشود. در این مورد ها استفاده از متریال هایی از مثل شیشه، استیل،  MDF و همینطور HDF

 باعث می شود که ساخت میزهای مدیریتی بسیار زیباتر و شیک تر بشود.

 اگر کمی دقت کنید ست  میز اداری و مبلمان اداری در ابتدا بسیار ساده طراحی و عرضه می شدند، ولی امروز ست های مدیریتی بسیار زیبا و مدرنی دیده می شود که دارای طرحهای خاص  و فرم خارق العاده ای هستند.

  ادامه مطلب ...

میز اداری مناسب

میز اداری مناسب


 میز اداری مناسب و انتخاب آن و مبلمان اداری به منظور طراحی و پیاده سازی دکوراسیون اداری بسیار حائز اهمیت است . زیرا که انتخاب درست مبلمان و میز اداری تاثیر شگفت انگیزی در شیک و خاص بودن دفتر کار شما می گذارد و سبب جلب توجه افراد می‌ شود و در نتیجه اثر مثبت بر کسب و کار شما و افزایش بازدهی اداره‌ خواهد داشت.

در این مقاله شرکت مبلمان اداری یکتا سعی دارد تا شما را با مناسب ترین و زیباترین میز اداری مخصوص محل کار آشنا کند تا یک انتخاب درست و حرفه‌ای داشته باشید

 

ادامه مطلب ...

بهترین مبل اداری

نکات مهم در خرید مبل مناسب، چگونه مبل اداری خوب بخریم؟

نکات مهم در خرید مبل اداری موضوع بحث امروز ما در تحریریه مجموعه مبلمان اداری یکتا است . مبل اداری مناسب ویژگی هایی را دارد که لازم دانستیم آن را به اطلاع شما برسانیم که در حین خرید خود المان هایی را در نظر داشته باشید . بهترین مبل های اداری را از شرکت های معتبر می توانید خریداری کنید . ما در تجهیز دفتر یکتا بعد از سالیان سال تجربه توانسته ایم اعتبار خوبی را در این میدان برای خود به دست آوریم . در ادامه همراه ما باشید تا نکات هم در خرید مبل اداری مناسب را برای شما بازگو کنیم .

 

ادامه مطلب ...

تریبون اداری

تریبون اداری خاص


تریبون اداری مناسب فضایی را در اختیار سخنران برای یک سخنرانی و نطق دقیق می دهد . تریبون استاندارد تمکز سخنران را بالا برده و به همین دلیل یک سخنرانی با کیفیت را ارائه می دهد . زیبایی تریبون نیز مهم است . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا سعی داریم طرح های خاص و شیک را در همه دسته های مبلمان اداری به مشتریان خود ارائه دهیم که طبیعتا تریبون های اداری نیز از این موضوع مستثنی نیستند . در ادامه همراه ما باشید .

 

ادامه مطلب ...

میز مدیریت وکیومی

میز مدیریت وکیومی


میز مدیریت وکیوم یکی از پر طرفدار ترین سبک های میز مدیریتی می باشد . در اینجا ما به بررسی نحوه ساخت میز وکیومی ، تفاوت آن با سایر میز های مدیریت و مسائل این چنین می پردازیم . در ادامه همراه تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا باشید تا مدل های میز مدیریت وکیوم و مطالب مربوط به آن را باهم بررسی کنیم .

 

ادامه مطلب ...