-
چگونه مبلمان اداری عالی را برای دفتر کار انتخاب کنیم ؟
دوشنبه 30 تیر 1399 08:13
نحوه انتخاب مبلمان اداری عالی انتخاب مبلمان اداری عالی برای دفتر کار تکنیکهای خاصی دارد که با یاد گیری آنها میتوانید براحتی این مسئله مهم را حل کرده و در بالا بردن بهره وری سازمان خود نقش اساسی ایفا کنید. همانطور که ممکن است از آن متنفر باشیم، وقت زیادی را صرف اداره می کنیم. انتخاب مبلمان اداری خوب صرفاً انتخاب یک طرح...
-
پارتیشن اداری آلومینیومی
دوشنبه 30 تیر 1399 08:10
پارتیشن اداری آلومینیومی عنوان مقاله امروز ما در تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا می باشد. به آن دسته از پارتیشن هایی که برای ساخت آن ها از فریم های آلومینیومی استفاده شود ، پارتیشن آلومینیومی می گویند. این نوع از پارتیشن ها در طراحی دکوراسیون اداری طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند. زیرا در ساخت آن از اسکلت...
-
پارتیشن|پارتیشن اداری|پارتیشن دوجداره|پارتیشن تکجداره|نصب پارتیشن|مبلمان اداری
یکشنبه 29 تیر 1399 10:04
پارتیشن انواع پارتیشن های اداری برای جداسازی موقت در ادارات و سازمان های بزرگ پارتیشن اداری بسیار انتخاب مناسبی است . تنوع زیاد این محصولات در ارتفاع ، طرح و مدل ، جنس متریال ، نوع کاربری و رنگ آن ها است و علاوه بر اینها زیبایی بسیار زیادی به محیط اداری شما می بخشد. در بحث مبلمان اداری و دکوراسیون اداری اگر اهمیت...
-
پارتیشن|پارتیشن ام دی اف |پارتیشن دوجداره |پارتیشن و مبلمان اداری |پارتیشن مدل ماهگونی
یکشنبه 29 تیر 1399 07:32
گروه کالا : پارتیشن اداری ماهگون ام دی اف دو جداره جنس : ام دی اف برجسته /ام دی اف هایگلاس زمان تحویل : 10 الی 15 روز پس از خرید گارانتی محصول : 2 سال پس از فروش قیمت محصول : تماس بگیرید رنگ: دلخواه مشتری .مطابق با کالیته های انتخابی توضیحات خرید: پارتیشن اداری ماهگون زیبا و منحصر به فرد و کارا در پارتیشن های اداری با...
-
سبکهای دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری
شنبه 28 تیر 1399 15:13
طراحی داخلی نقش عمده ای در کیفیت فضای ساختمان ایفا میکند. نحوه چیدمان و تقسیم بندی فضا، جنسیت و رنگ پوشش کف، سقف و دیوارها نور پردازی، مبلـمان اداری ( Office furniture ) و دیگرمجموعه ها تعیین کننده زیبایی و کار آمدی فضاهای داخلی هستند. امروزه تاثیر طراحی داخلی بر آرامش ومجموعه هنجارهای عصبی در فضاهای اداری اثر بخشی...
-
اطلاعات ضروری در زمان انتخاب و خرید میز کنفرانس
شنبه 28 تیر 1399 10:45
به طور معمول بخشی از هر فضای اداری به مکانی برای قرارگیری میز کنفرانس به منظور برگزاری جلسات اختصاص مییابد. با این حال اتاق کنفرانس تنها برای جلسات مورد استفاده قرار نمیگیرد بلکه میتواند به راحتی به عنوان مکانی برای دیدار با مشتریان، کلاسهای آموزشی برای کارکنان و انجام مصاحبهها نیز استفاده شود.البته در این صورت...
-
کانتر پذیرش مدرن
شنبه 28 تیر 1399 08:27
کانتر پذیرش مدرن یا میز منشی جزء پرکاربرد ترین میز های اداری در محیط اداری و هتل و ... است . تمامی هتل ها و فضا های اداری و مطب و کلینیک ها نیازمند این دسته از محصولات مبلمان اداری هستند . تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری آقای مبلمان در مقاله کانتر پذیرش مدرن به بررسی انواع میز های منشی و میز رسپشن می پردازد . اگر شما...
-
پارتیشن اداری ام دی اف
چهارشنبه 25 تیر 1399 15:22
پارتیشن اداری ام دی اف ، موضوع امروز ما در تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا می باشد. پارتیشن های اداری ام دی اف انواع مختلفی دارند و همانگونه که از نامش پیداست داری قابی از جنس ام دی اف می باشند. این نوع از پارتیشن اداری دارای وزنی کم و از نظر اقتصادی نسبت به سایر پارتیشن ها ارزان تر می باشند. ساخت آن نیز به مراتب راحت...
-
پارتیشن اداری ام دی اف|مبلمان اداری و پارتیشن یکتا دکور
چهارشنبه 25 تیر 1399 11:03
پارتیشن اداری ام دی اف ، موضوع امروز ما در تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا می باشد. پارتیشن های اداری ام دی اف انواع مختلفی دارند و همانگونه که از نامش پیداست داری قابی از جنس ام دی اف می باشند. این نوع از پارتیشن اداری دارای وزنی کم و از نظر اقتصادی نسبت به سایر پارتیشن ها ارزان تر می باشند. ساخت آن نیز به مراتب راحت...
-
پارتیشن اداری کوتاه
سهشنبه 24 تیر 1399 12:44
پارتیشن اداری کوتاه چیست و در مجموعه های چه کاربردی دارد ؟ پارتیشن اداری کوتاه در چه ابعادی طراحی و تولید می شود ؟ بهترین تولید کننده پارتیشن های اداری کدام اند ؟ اینها سوالاتی است که در این مقاله توسط تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری آقای مبلمان برای خوانندگان آن جمع اوری شده اند . در ادامه همراه ما باشید تا نکات...
-
پارتیشن اداری شیشه ای
دوشنبه 23 تیر 1399 14:34
پارتیشن اداری شیشه ای به عنوان یک جدا کننده در دفاتر و اداراتی که دارای فضای بزرگی هستند و می خواهند آن فضا را به محیط های کوچک تر و کار آمد تبدیل کنند ، استفاده می شود. یکی از مناسب ترین و در عین حال پر کاربرد ترین پارتیشن ها ، پارتیشن با شیشه سکوریت می باشد. این نوع از شیشه به دلیل مزایای فراوانی که دارد امروزه مورد...
-
ویژگی های یک میز کنفرانس مدرن چیست؟جایگاه میز کنفرانس مدرن در مبلمان اداری کجاست؟
یکشنبه 22 تیر 1399 07:57
ویژگی های یک میز کنفرانس مدرن چیست؟ بدون تردید یکی از مهمترین ارکان هر شرکت اتاق کنفرانس و جلسات می باشد، بنابراین میز کنفرانس یکی از مهمترین و بارزترین مبلمان اداری هر مجموعه است که می توان به آن اشاره کرد. شرکت آدینا در گروه مبلمان اداری خود بر آن شده تا جایگاه ویژه ای برای سری میزهای کنفرانس خود قرار دهد و همواره...
-
اصول نورپردازی در اتاق کنفرانس، نورپردازی چه تاثیری در طراحی داخلی اتاق کنفرانس دارد؟
شنبه 21 تیر 1399 10:13
اصول نورپردازی در اتاق کنفرانس مهارت، هنر و دانش به کارگیری نور، چه به صورت طبیعی و یا مصنوعی برای نمایان ساختن جسم یا هر چیزی به چشم را نورپردازی می گویند. امروز بچه های تحریریه شرکت مبلمان اداری آدینا تصمیم دارند تا با شما خوانندگان عزیز در مورد موضوع اصول نورپردازی در اتاق کنفرانس ، مواردی را به اشتراک بگذارند....
-
طراحی سالن همایش
جمعه 20 تیر 1399 08:22
طراحی سالن همایش و در نتیجه ساخت و تجهیز آن علاوه بر نیاز به دانش معماری مستلزم داشتن دانش و اطلاعات دیگری می باشد که شاید تا قبل از ورود به این حوزه به عنوان مهندس مشاور یا یک طراح و معمار با آن رو برو نشده باشید. تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا در این مقاله قصد دارد تا شما را با چند اصل مهم و اساسی در زمینه طراحی...
-
راهنمای خرید اینترنتی میز کنفرانس،چگونه از یک سایت فروشگاهی میز کنفرانس خوب از اینترنت انتخاب کنیم؟
پنجشنبه 19 تیر 1399 10:51
راهنمای خرید اینترنتی میز کنفرانس امروزه وجود میز کنفرانس در اکثر شرکت ها به امری بسیار ضروری و الزامی مبدل شده است و آنقدر تنوع در بازار زیاد است که شما می توانید بسته به میل و سلیقه خود آن را در طرح ها، ابعاد و رنگ های مختلفی که در بازار موجود هستند و تولید می شوند انتخاب و خرید نمایید. هم چنین شما می توانید میز...
-
میز مدیریت کلاسیک
پنجشنبه 19 تیر 1399 09:10
میز مدیریت کلاسیک چه مزیت هایی نسبت به سایر میز های مدیریتی دارد ؟ توجه داشته باشید که برای خرید میز اداری چه از سبک کلاسیک چه از سبک مدرن ، فروشندگان و تولید کنندگان حرفه و معتبر را برگزینید . در این مقاله از تیم تحریریه آقای مبلمان به بررسی نکاتی درباره میز مدیریت کلاسیک می پردازیم . اگر شما هم قصد خرید میز مدیریتی...
-
تجهیز سالن همایش | همه نکات اساسی که باید در مورد طراحی یک سالن همایش بدانید
پنجشنبه 19 تیر 1399 08:13
تجهیز سالن همایش تجهیز سالن همایش به چه عواملی بستگی دارد؟ چرا موضوع صدا در تجهیز سالن همایش اهمیت دارد؟ نکات کلیدی در تجهیز سالن همایش کدام اند؟ این ها نمونه ای از اصلی ترین سوالات در خصوص طراحی و تجهیز سالن های همایش می باشند که اگر در حال برنامه ریزی یا طراحی آن می باشید قطعا با آن رو برو خواهید شد. [caption...
-
تجهیز سالن همایش
چهارشنبه 18 تیر 1399 15:19
تجهیز سالن همایش به چه عواملی بستگی دارد؟ چرا موضوع صدا در تجهیز سالن همایش اهمیت دارد؟ نکات کلیدی در تجهیز سالن همایش کدام اند؟ این ها نمونه ای از اصلی ترین سوالات در خصوص طراحی و تجهیز سالن های همایش می باشند که اگر در حال برنامه ریزی یا طراحی آن می باشید قطعا با آن رو برو خواهید شد. برای درک بهتر این موضوع ، بهتر...
-
6عامل مهم در طراحی اتاق کنفرانس و میز اداری کنفرانس
چهارشنبه 18 تیر 1399 15:06
طراحی سالن کنفرانس و 6نکته ای که باید در زمان اتاق جلسات باید در نظر گرفته شود . 1 -محل قرارگیری اتاق کنفرانس و میز کنفرانس : با توجه به اینکه چقدر جلسات با کارفرما و مشتریانتان و یا نمایندگیهایتان خواهید داشت و چه مقدار جلسات داخلی یکی از بهترین اتاقهایتان را در سازمانتان به اینکار اختصاص دهید .اگر بیشتر مهمانان و...
-
کتابخانه اداری
سهشنبه 17 تیر 1399 10:54
معرفی انواع کتابخانه چوبی خانگی و اداری آشنایی با انواع کتابخانه اداری مدرن و سفارشی آدینا : یقینا یکی از اصلیترین نیازهای هر سازمان در زمینه تجهیز دفاتر به مبلمان اداری تخصیص محلی از فضای کار به کتابخانه اداری جهت نگهداری و بایگانی مدارک و اسناد مورد نیاز پرسنل میباشد . با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا ،همراه...
-
میز کنفرانس بزرگ
سهشنبه 17 تیر 1399 09:15
میز کنفرانس بزرگ یکی از ملزومات سازمان ها و مجموعه ها با ابعاد سازمانی و تعداد پرسنل بالا است . میز های کنفرانس بزرگ قابلیت ها و شکل و شمایل خاص خود را دارند . میز های کنفرانس به طور کلی در هر ابعادی که باشند باید بهترین طراحی و با کیفیت ترین تولید را پشت سر گذاشته باشند چرا که ممکن است ساعت های بسیار زیادی کاربران از...
-
مبلمان اداری مطب
دوشنبه 16 تیر 1399 13:36
مبلمان اداری مطب موضوع امروز تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا است و برای صاحبین کلینیک های و مطب ها خواندن این مقاله را به شدت پیشنهاد می کنیم . بهترین ترکیب رنگ برای مطب ها کدامند ؟ بررسی ملزومات یک مطب و کلینیک از صفر تا صد و موضوعات این چنین . بهتر است همین ابتدا این موضوع را بررسی کنیم ، به طور کلی مراجعه به مطب...
-
اصول طراحی سالن کنفرانس و همایش، چگونه یک سالن کنفرانس مناسب داشته باشیم؟
دوشنبه 16 تیر 1399 12:09
اصول طراحی سالن کنفرانس و همایش امروزه سالن های کنفرانس از ظاهر سنتی خود خارج شده اند و به سمت کانسپتی مدرن و جذاب روی آورده اند. سالن های کنفرانس و اجتماعات از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که جلسات و سمینارهایی در این مکان برگزار می شود و معمولا افراد مهمی در آن حاضر می شوند. به طور کلی در دکوراسیون داخلی چنین سالن...
-
میز کنفرانس بزرگ، نحوه خرید و انتخاب میز کنفرانس با ابعاد بزرگ
دوشنبه 16 تیر 1399 11:32
میز کنفرانس بزرگ میز کنفرانس با ابعاد بزرگ معمولا مورد نیاز سازمانهای بزرگ است . میز کنفرانس بزرگ و کارایی که میتواند برای یک سازمان داشته باشد و نکته هایی که برای انتخاب یک میز کنفرانس بزرگ به درد مشتریان این محصول ، از خانواده مبلمان اداری می خورد را در این مقاله بررسی می کنیم امیدواریم که در ادامه با مبلمان اداری...
-
خرید میز کنفرانس، اهمیت یک خرید خوب برای اتاق کنفرانس اداری شما
یکشنبه 15 تیر 1399 10:43
خرید میز کنفرانس خرید میز کنفرانس یک انتخاب اجتناب ناپذیر برای هر شرکت در زمینه مبلمان اداری است، پس آیا شما به دنبال ساخت یک اتاق کنفرانس جدید در دفتر خود هستید؟ اگر چنین است، پس شما باید یک میز کنفرانس مدرن و شیک را انتخاب کنید تا احساس کنید که به نظر می رسد چیزی بیشتر از هر عامل دیگری به صورت حرفه ای در آن اتاق...
-
دکوراسیون فروشگاهی و تجاری :
شنبه 14 تیر 1399 08:02
مبلمان اداری آدینا ، با دارا بودن پرسنل متخصص در واحد طراحی و تولید خود انواع کارهای سفارشی نظیر دکوراسیون داخلی فروشگاههای موبایل ، پوشاک ، کیف و کفش ، جواهر فروشی و.. را میپذیرد. نکته اصلی برای طراحی دکوراسیون یک فروشگاه ابتدا توجه به نوع اجناس و همچنین متراژ فروشگاه مورد نظر است که اهمیت فوق العاده ایی در نوع طراحی...
-
ست میز مدیریت و کنفرانس، آنچه که مدیران ارشد از مبلمان اداری میخواهند
سهشنبه 10 تیر 1399 10:52
ست میز مدیریت و کنفرانس ست میز مدیریت و کنفرانس در بسیاری از سازمان ها و شرکت ها کاربرد دارد و به گونه ای این ست میز مدیریت و میزکنفرانس می تواند بهترین انتخاب برای سازمان ها و شرکت ها با فضای اداری محدود باشد . ست میز مدیریت و کنفرانس طرح ها و مدل های زیادی دارد که به مخاطبان این ست اداری دست بازی را برای انتخاب داده...
-
میز مدیریت کلاسیک (CLASSIC OFFICE FURNITURE)|مبلمان اداری یکتا دکور
دوشنبه 9 تیر 1399 12:09
میز مدیریت کلاسیک (CLASSIC OFFICE FURNITURE)| مبلمان اداری یکتا دکور میز مدیریت کلاسیک طراحی مبلمان اداری کلاسیک , تولید مبلمان اداری کلاسیک آدینا ، پاسخی شایسته به سلیقه زیبای شما شرکت تجهیز دفتر یکتا ارائه کننده محصولات انحصاری با برند " مبلمان اداری آدینا می باشد. مبلمان اداری آدینا با باز تعریف مجدد نیازهای...
-
جذابیت های پارتیشن اداری آلومینیومی
شنبه 31 خرداد 1399 06:21
جذابیت های پارتیشن اداری آلومینیومی انواع مدلهای پارتیشن آلومینیومی کدامند؟در محیط های اداری، قسمت هایی که فعالیت مشخصی در آن انجام می گیرد، با نصب پارتیشن های ام دی اف و شیشه ای از یکدیگر جدا می شوند. پارتیشن ها می توانند در حالت هایی به صورت یکسره عمل کنند و دو دیوار روبروی هم را به یکدیگر متصل کنند. در این حالت،...
-
چرا بهتر است اداره را پارتیشن بندی کنیم؟
سهشنبه 27 خرداد 1399 11:16
امروز بچه های تحریریه " شرکت مبلمان اداری آدینا " تصمیم دارند تا با شما خوانندگان صمیمی در مورد موضوع اهمیت پارتیشن بندی در ادارات مواردی را به اشتراک بگذارند. پارتیشن اداری یکی از فاکتورهای مهم در طراحی فضاهای اداری است. محیط کاری یکی از مهم ترین شاخص های تاثیرگذار بر بهره وری سازمان و یک فرصت برای الهام...