مبلمان اداری یکتا

طراحی و تولید کننده مبلمان اداری و محصولات اداری

مبلمان اداری یکتا

طراحی و تولید کننده مبلمان اداری و محصولات اداری

پارتیشن اداری ام دی اف|مبلمان اداری و پارتیشن یکتا دکور

پارتیشن اداری ام دی اف ، موضوع امروز ما در تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا می باشد. پارتیشن های اداری ام دی اف انواع مختلفی دارند و همانگونه که از نامش پیداست داری قابی از جنس ام دی اف می باشند. این نوع از پارتیشن اداری دارای وزنی کم و از نظر اقتصادی نسبت به سایر پارتیشن ها ارزان تر می باشند. ساخت آن نیز به مراتب راحت تر است. در این مقاله سعی داریم تا برخی از انواع پارتیشن اداری ام دی اف و ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهیم. با همراه باشید.

پارتیشن های چوبی و ام دی اف جزو اولین نوع از پارتیشن های اداری می باشند که به اصطلاح حالت کلاسیک دارند و با گذشت زمان و حرکت طراحی دکوراسیون اداری و داخلی به سمت مدرنیزه شدن کمتر از آن استفاده می شود. اما این امر دلیل بر کنار گذاشتن آن نمی شود.  ادامه مطلب ...

پارتیشن اداری کوتاه

پارتیشن اداری کوتاه چیست و در مجموعه های چه کاربردی دارد ؟ پارتیشن اداری کوتاه در چه ابعادی طراحی و تولید می شود ؟ بهترین تولید کننده پارتیشن های اداری کدام اند ؟ اینها سوالاتی است که در این مقاله توسط تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری آقای مبلمان برای خوانندگان آن جمع اوری شده اند . در ادامه همراه ما باشید تا نکات ارزشمندی را در رابطه با خرید پارتیشن اداری کوتاه بدست آورید ، انواع مختلف پارتیشن های اداری کوتاه را نیز ببنید.

همراه ما باشید 

تحریریه مبلمان اداری آقای مبلمان

  

   ادامه مطلب ...

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای به عنوان یک جدا کننده در دفاتر و اداراتی که دارای فضای بزرگی هستند و می خواهند آن فضا را به محیط های کوچک تر و کار آمد تبدیل کنند ، استفاده می شود. یکی از مناسب ترین و در عین حال پر کاربرد ترین پارتیشن ها ، پارتیشن با شیشه سکوریت می باشد. این نوع از شیشه به دلیل مزایای فراوانی که دارد امروزه مورد توجه بسیاری از طراحان قرار گرفته است. ما در تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا امروز قصد داریم تا به تعریف در رابطه با پارتیشن های شیشه ای و برخی جنبه های آن بپردازیم. در ادامه همراه ما باشید.


برای مشاهده کاتالوگ

 پارتیشن اداری شیشه ای

 مبلمان اداری یکتا کلیک کنید

  ادامه مطلب ...

ویژگی های یک میز کنفرانس مدرن چیست؟جایگاه میز کنفرانس مدرن در مبلمان اداری کجاست؟

ویژگی های یک میز کنفرانس مدرن چیست؟

بدون تردید یکی از مهمترین ارکان هر شرکت اتاق کنفرانس و جلسات می باشد، بنابراین میز کنفرانس یکی از مهمترین و بارزترین مبلمان اداری هر مجموعه است که می توان به آن اشاره کرد.

 شرکت آدینا در گروه مبلمان اداری خود بر آن شده تا جایگاه ویژه ای برای سری میزهای کنفرانس خود قرار دهد و همواره سعی می کند تا با بهره گیری از خوش فکرترین طراحان و دستگاه های روز دنیا میز کنفرانسی تولید کند که در خور ادارات و سازمان ها باشد.  ادامه مطلب ...

اصول نورپردازی در اتاق کنفرانس، نورپردازی چه تاثیری در طراحی داخلی اتاق کنفرانس دارد؟

اصول نورپردازی در اتاق کنفرانس

مهارت، هنر و دانش به کارگیری نور، چه به صورت طبیعی و یا مصنوعی برای نمایان ساختن جسم یا هر چیزی به چشم را نورپردازی می گویند.

امروز بچه های تحریریه شرکت مبلمان اداری آدینا تصمیم دارند تا با شما خوانندگان عزیز در مورد موضوع اصول نورپردازی در اتاق کنفرانس، مواردی را به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید "میز کنفرانس بزرگ، نحوه خرید و انتخاب میز کنفرانس با ابعاد بزرگ "

نورپردازی بر نحوه دیدن محیط اطراف ما تأثیر می گذارد و بر نحوه تفکر و احساس ما نیز تأثیر می گذارد.  ادامه مطلب ...