مبلمان اداری یکتا

طراحی و تولید کننده مبلمان اداری و محصولات اداری

مبلمان اداری یکتا

طراحی و تولید کننده مبلمان اداری و محصولات اداری

بهترین مجری پروژه های میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس کیست ؟

پروژه میز کنفرانس و تجهیزات سالن کنفرانس


پروژه های سالن کنفرانس که معمولا کار زیادی را میطلبند تجربه ی بسیار خوبی برای شرکت های حاضر در عرصه دکوراسیون اداری می باشند . پروزه میز کنفرانس و تجهیز سالن های همایش و کنفرانس معمولا میز های کنفرانس بزرگ در طرح های متنوع و دیوار کوب ها و پارتیشن بندی های خاص خود را می خواهد . جدای از موضوع محصولات ، سقف و کف این سالن ها و اتاق جلسات نیاز به کار دارند و پارکت یا حتی پارتیشن و دیوار کوب آکوستیک می خواهند .

پروژه های میز کنفرانس شرکت مبلمان اداری یکتا را  در ادامه میبینید که با توضیحات مربوطه سعی داشتیم تا جزییات را برای مخاطب بیان کنیم . تعداد بالای این پروژه های میز کنفرانس به وضوح نشان دهنده رضایت مشتریان سابق ما از کیفیت کار ها و پروژه ها می باشد .

  

پروژه میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس مسکن و شهرسازی

——————————————————————————————————-

میز کنفرانس هفده نفره سفارش مسکن و شهرسازی ، در دی ماه سال ۹۶ با طراحی و تولید و اجرای  شرکت تجهیز دفتر یکتا استارت خورد . و با رضایت کامل مشتری به پایان رسید .

 


پروژه میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس سپرده گذاری مرکزی

——————————————————————————————————-

میز کنفرانس هجده نفره سفارشی مجموعه سپرده گذاری مرکزی ، با تغییرات در طرح اصلی که چالشی بود همچون سایر میز ها ومحصولات اداری سفارشی برای ما . اما به بهترین شکل این پروژه در مرداد ماه سال 94 تحویل کارفرما داده شد و رضایت کامل مجموعه مقابل را دربر داشت .


پروژه میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اهواز

——————————————————————————————————-

پروژه بزرگ دانشگاه آزاد اهواز شامل میز کنفرانس منحنی هفتاد و دو نفره ، ترمیم محیط و دیواره ها ، پارتیشن بندی سالن ، دیوارکوب دور تا دور محیط ، ایجاد سیستم صوتی مناسب با سالن کنفرانس ، ترمیم کف و سقف فضای سالن کنفرانس دانشگاه آزاد بود که همه توسط شرکت تجهیز دفتر یکتا طراحی و تولید و اجرا شد . این پروژه در سال نود و پنج توسط مبلمان اداری یکتا به پایان رسید . 


پروژه میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس شرکت پارس کرپ

——————————————————————————————————-

میز کنفرانس نوزده نفره ، محیط بسیار کوچک و میز کنفرانس یو شکل بزرگ مورد پسند شرکت مقابل بود . این چالش بسیار مناسب بودکه مهارت خود را در این زمینه به سایرین نشان دهیم . موفقیت ما در پایان این پروزه فقط ظرف مدت 15 روز کاری ، باعث خوشحالی مجموعه پار کرپ شد . این پروزه در اسفند سال 95 انجام شد . 


پروژه میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس شرکت پروتئین مهیا

——————————————————————————————————-

پروژه میز کنفرانس شرکت پروتئین مهیا که یک پروزه سفارشی با کیفیت بسیار بالا بود . هفده نفر در این محیط امکان استفاده از میز کنفرانس را داشتند . این میز کنفرانس از ا دی اف هایگلاس بوده و طراحی بسیار شیکی را دارد



پروژه میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس دفتر وکلای بین الملل

——————————————————————————————————-

میز کنفرانس بیست نفره ، در پروزه دفتر وکلای بین الملل توسط مجموعه تجهیز دفتر یکتا طراحی و تولید شد . امکانات خاص و سفارشی بر روی این یز کنفرانس پیاده شده بود . خوشبختانه بعد از دو هفته طراحی و تولید این پروژه در آبان ماه سال 96 با رضایت کارفرما به پایان رسید . عکس های بیشتر را ببینید.

پروژه میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس وزارت نیرو

——————————————————————————————————-

پروژه میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس وزارت نیرو با شکل و فرم منحنی . تعداد کاربران مد نظر نوزده نفر بود که با طراحی شیک و دقیق این تعداد براحتی در محیط کارفرما پیاده شد . چالش میز های منحنی برای مبلمان اداری یکتا همیشه چالشی جذاب بوده . هست .



پروژه میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس شرکت مس سرچشمه

——————————————————————————————————-

پروژه میز کنفرانس بزرگ مس سرچشمه ، با تعداد بیست و یک نفر به علاوه شکل و طرح منحنی به سفارش مشتری در آذر سال نو و شش استارت خورد .


پروژه میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس کنترل ترافیک تهران

——————————————————————————————————-

پروژه میز کنفرانس سفارشی مجموعه کنترل ترافیک تهران ، توسط شرکت مبلمان اداری یکتا طراحی و تولید شد و در فضای مد نظر کارفرما به خوبی و با بالاترین کیفیت به اجرا در آمد . این پروژه در بهمن سال نو و شش انجام شد . 

پروژه میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان بیجار

——————————————————————————————————-

پروژه خاص و پر چالش شبکه بهداشت و درمان بیجار که در سال نود و شش توسط شرکت مبلمان اداری یکتا طراحی و اجرا شد . این پروژه میز کنفرانس منحنی شکل با تعداد سی و سه نفر بود .


پروژه میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس شرکت طنین گستر عسلویه

——————————————————————————————————-

پروژه میز کنفرانس شرکت طنین گستر عسلویه در تیر ماه سال 99  توسط مجموعه ما طراحی وتولید شد و به بهترین شکل در عسلویه اجرا شد . این میز کنفرانس بیست و پنج نفره با ترکیب متریال های چرم و چوب ظاهر بسیار خوبی را گرفت  .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.