یکی از مهمترین نیازهای اساسی در هر محیط اداری، نیاز به کتابخانه اداری است. نظم و ترتیب بخشید به محیط کار توسط این کتابخانههای اداری صورت میگیرد.
کتابخانه اداری بهترین وسیله برای جا دادن اسناد و مدارک و زونکنها میباشد که ضمن مرتب کردن محیط کاری دسترسی به اسناد و مدارک را سادهتر میکند. بدون شک یک کتابخانه اداری شیک که درون آن پر از اسناد و مدارک، مجلات و کاتالوگهای گران بها و تندیسها و لوحهای متفاوت است که نشانگر شخصیت سازمان شماست.
کتابخانههای اداری انواع متفاوتی دارند، طراحی زیبا و شیک یک کتابخانه اداری علاوه بر اینکه نمای محیط شما را زیباتر میکند کارایی بالایی را نیز به شما ارائه میدهد. کتابخانههای اداری در انواع مختلفی چون: کتابخانه دیواری، کتابخانه زمینی، کتابخانه درب شیشهای و کتابخانه تمام طبقه طراحی و تولید میشوند. استفاده از هرکدام از این کتابخانههای اداری در محیطهای کاری مختلفی صورت میگیرد. مراکز آموزشی، بیمارستانی و اداری و حتی مصارف خانگی. از دیگر کاربردهای انواع کتابخانه میتوان به جلوگیری از آشفتگی کتابها اشاره کرد. لذا افراد میتوانند با استفاده از حتی یک کتابخانه کوچک دیواری کتابهای مورد استفاده را روی آن قرار دهند و از آشفتگی، آنها را نجات دهند. محیط خود را مرتب کنند.
مطالب مرتبط: |
یکی از مهمترین نکاتی که میبایستی در طراحی انواع کتابخانههای اداری، مورد توجه قرار دهیم، مقاومت و استحکام قفسههای کتابخانهی اداری میباشد. تحمل وزنهای بالا و سنگین برای این طبقات بسیار مهم است و باید با استفاده از متریال مناسب و طراحی دقیق و مهندسی شده، این موضوع را برطرف کرد. در برخی از ادارهها در قفسههای کتابخانه اداری، مجسمه، تندیس و لوگوهای مخصوص اداره و خیلی دیگر از اشیاء سنگین گذاشته میشود که در صورت مرغوب نبودن متریال به کار رفته در طراحی کتابخانههای اداری ممکن است کارکرد لازم را نداشته باشد یعنی یا از بین برود یا از فرو شکل اصلی خود خارج شود.
کتابخانه اداری به طور مستقیم و غیر مستقیم بر راندمان کاری یک مجموعه تأثیرگذار است. جلوگیری از بههمریختگی و دسته بندی اسناد و مدارک و پروندهها در شرکت و سازمانها و مجموعههای متفاوت بسیار مهم است. کتابخانه اداری نیز همین کار را انجام میدهد. پرسنل به راحتی به اسناد و مدارک دسترسی دارند و کار آنها سرعت بیشتری پیدا میکند. محیط شما نیز آشفتگی ندارد و مراجعین و مشتریان شما از این موضوع راضیتر میشوند. همچنین این مسئله باعث میشود که احساس خستگی و کلافگی برای کارکنان در آن محیط ایجاد نشود و با بازدهی بالاتری کارها را ادامه دهند.
کتابخانههای اداری فواید بسیار زیادی دارند. طراحی شیک و تولید بی نقص این نوع محصولات مزایای بسیار زیادی دارد در ادامه به این مزای نگاهی میندازیم:
برای مشاهده کاتالوگ محصولات کتابخانه اداری به لینک زیر مراجعه کنید:
>> کتابخانه اداری <<
برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان مبلمان اداری یکتا با شمارههای زیر ارتباط بگیرید:
تلفن: 44620087-021 واتساپ: 002-6262-0902