مبلمان اداری یکتا

طراحی و تولید کننده مبلمان اداری و محصولات اداری

مبلمان اداری یکتا

طراحی و تولید کننده مبلمان اداری و محصولات اداری

5 نکته برای خرید کانتر پذیرش مدرن و شیک

5 نکته برای خرید کانتر پذیرش مدرن و شیک

خرید کانتر پذیرش عالی و مناسب از جمله مواردی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد چرا که می تواند تاثیر بسیار زیادی بر جذب مشتریان و بازدیدکنندگان داشته باشد. هدف از نگارش این مقاله آشنایی شما با نکات اصلی برای خرید کانتر پذیرش می باشد.

  

هنگام ورود به یک مکان اداری قطعا اولین برداشت شما از آن محیط بر اساس بخش پذیرش شکل خواهد گرفت. در منطقه پذیرش بیشترین فضا توسط کانتر پذیرش یا میز منشی و وسایل مربوط به آن اشغال می شود.

اگر کانتر پذیرش یک قطعه هنری یا کلاسیک باشد، مطمئنا بازدید کننده شما به فضای کار بسیار فکر خواهد کرد و تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. بسیاری از افراد شرکتهایی را که از نظر منطقه پذیرش بهترین جلوه بصری را دارند به عنوان محل کار مورد نظر خود انتخاب می کنند.

اگر از مفاهیم داشتن یک کانتر پذیرش شیک و شگفت انگیز و اهمیت بالای آن آگاهی داشته باشید، مسلما می خواهید که بهترین میز منشی و کانتر پذیرش را برای دفتر کار خود بخرید. اما برای این منظور بایستی حتما نکاتی را در نظر بگیرید.

متریال کانتر پذیرش

از آنجا که کانتر پذیرش کاملا در دید مراجعین قرار دارد و مهمانان بیشتر اوقات آن را می بینند، بنابراین طبیعی است که بیشتر به جزئیات آن فکر کنیم. گزینه های زیر برای میزهای پذیرش برای بیشتر فضاهای اداری کاربرد دارند:

روکش های چوبی: این ماده کاملا محکم است و دوام بالایی دارد. علاوه بر این امکان ایجاد طرح های زیبا و عملکردی روی آن وجود دارد.

لمینت: لمینت مقرون به صرفه ترین ماده برای میزهای پذیرش بوده و به همان اندازه با دوام است. اما از نظر ظاهر  جزو جذاب ترین موارد نیست.

سنگ مرمر یا سنگ: سنگ مرمر یکی دیگر از گزینه های کلاسیک است. می تواند با روکش چوب ترکیب شود تا میز کار شما چشمگیر به نظر برسد. این مورد به نظر می رسد که گزینه ای عالی برای طراحی یک کانتر پذیرش مدرن و شیک باشد.

شیشه: برای طراحی کانتر پذیرش می توان از شیشه نیز استفاده کرد. اما برای جلوگیری از ایجاد خراش به مقداری مراقبت نیاز دارد.

مقالات مرتبط
ابعاد میز منشی و کانتر پذیرش
سفارش و خرید اینترنتی کانتر پذیرش
اهمیت میز پذیرش ، چرا کانتر پذیرش برای شرکت ها مهم است ؟
انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها

فضای پذیرش را زیبا طراحی کنید

ابعاد کانتر پذیرش

از آنجا که هر مکانی با مکان دیگر متفاوت می باشد، شناختن محدودیت های فضایی ضروری است. این کار در هنگام انتخاب ابعاد و شکل کانتر پذیرش و میز پیشخوان مفید خواهد بود.

پیکربندی میزها معمولا تحت تغییرات L شکل، U شکل، خطی یا منحنی قرار می گیرد. گروه مبلمان اداری یکتا میزهای متنوعی را ارائه می دهد که می توانید بر اساس محیط کار خود انتخاب کنید.

منبع اصلی این مقاله:

http://yektafurniture.com/5-%d9%86%da%a9%d8%aa%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b1-%d9%be%d8%b0%db%8c%d8%b1%d8%b4-%d9%85%d8%af%d8%b1%d9%86-%d9%88-%d8%b4%db%8c%da%a9/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.